קליימן יפתח בשער, טועמה הודח מהסגל

עמוס פצוע, מחליפו בהפועל ת"א יקבל הזדמנות בשבת

אחרי שבמחזור הקודם היא רשמה ניצחון בכורה, הפועל תל אביב יודעת שאם לא תייצר רצף, הלחץ יתחיל מחדש. האדומים יתארחו מחר (שבת, 19:15) אצל הפועל חיפה בקרית אליעזר, כשניצחון הוא בגדר חובה.


רן בן שמעון תיכנן לעלות עם הרכב זהה לזה שניצח את מכבי פתח תקוה, אלא שאתמול בערב דני עמוס נפצע בברכו והתכניות השתנו. היום, באימון המסכם, עמוס לא התאמן וצפה בחבריו מהצד, מה שאומר שבוריס קליימן יפתח במשחק.


התחרות בין עמוס לקליימן העסיקה את אוהדי הפועל לא מעט מאז פתיחת העונה. למרות שקליימן חיכה לעזיבת אדל כדי להפוך לשוער הראשון, בקיץ הונחת על ראשו עמוס, שזכה עם בן שמעון באליפות בק"ש. על אף שלעיתים ספג שערים באשמתו, בן שמעון בחר להמשיך לתת לעמוס את הקרדיט, אבל כעת שוער הנבחרת הצעירה יקבל הזדמנות בגלל הנסיבות, ויצטרך להוכיח את עצמו בניסיון לתפוס את אפודת השוער הראשון.


פרט לשינוי זה, שאר ההרכב יהיה זהה, מה שאומר ששי אבוטבול וישראל זגורי ימשיכו להמתין על הספסל. הרכש החדש בסראט עבדורחימי (הגיע פצוע) לא ייכלל בסגל, אבל ורמוט שוב יפתח מאחורי שכטר ודמארי. לקראת סוף האימון התברר כי בן שמעון החליט, בצעד די מפתיע, לוותר על שירותיו של סלים טועמה למשחק הקרוב והקשר הוותיק לא יהיה בסגל.


הרכב משוער: בוריס קליימן; אוראל דגני, יורגן קולין, ברנקו איליץ', ליאור לוי; רועי גורדנה, בראיין גרזיצ'יץ', גילי ורמוט, לוקאס סאשה; עומר דמארי, איתי שכטר.