הקלה בהפועל ת"א: סוף סוף שיחקנו כדורגל

דגני על ה-1:3 מול מכבי פ"ת: יש מה לשפר, אך קיבלנו בטחון

תחושת הקלה גדולה התפשטה אתמול (ראשון) בקרב  אנשי הפועל תל אביב לאחר הניצחון הראשון העונה בליגה, 1:3 על מכבי פתח תקווה בבלומפילד. במועדון ציפו לראות תוצאות מהקבוצה שבנה הקיץ רן בן שמעון ולפני המשחק הלחץ על השחקנים ועל המאמן היה גדול מאוד.

גורמים במועדון אמרו בעקבות הניצחון הביתי: "עוד יותר מהתוצאה, טוב לראות את הקבוצה משחקת כדורגל, וזה משהו שהיה חסר. גם לפני המשחק התחושה באימונים השתפרה והייתה אופטימיות, ועכשיו צריך להמשיך בדרך הזאת. מול מכבי חיפה ומכבי ת"א יהיה הרבה יותר קשה, צריך להמשיך להשתפר ואף אחד לא משלה את עצמו. כולם יודעים שיש עוד הרבה עבודה".
 
בקבוצה היו מרוצים מאוד מחזרתו של גילי ורמוט להרכב, לראשונה מזה עשרה חודשים. השחקן זכה למחמאות אחרי ההתמודדות: "ורמוט מוסיף המון לקבוצה, יש לו כישרון אדיר והוא משמעותי. עכשיו הכי חשוב שהוא ישמור על הבריאות ויהיה גם חזק מנטלית".


בהפועל מקווים שבסארט עבדורחימי, שסובל מפציעה בכף רגלו, יהיה כשיר למשחק מול הפועל חיפה בשבת. ליאור לוי סבל אתמול מהתכווצות קלה בשריר ברגלו, אך בקבוצה אומרים שמדובר בפציעה קלה בלבד.


המגן אוראל דגני נתן את הזווית שלו לניצחון הבכורה העונה ואמר:  "היה כיף לנצח. זה היה הניצחון הראשון שלי פה בליגה, ואני שמח. היה כיף לראות את הקהל ואת כולם שמחים סוף סוף. מול הפועל ת"א קבוצות הולכות אחורה ואחרי האדום והשער הכל נפתח יותר ושיחקנו הרבה יותר טוב".

על משחק האגפים שעדיין לוקה בחסר הוסיף המגן: "ממשחק למשחק אנחנו מנסים להשתפר ולהראות יותר טוב. התחלנו עם הרבה שחקנים חדשים ולאט לאט מציגים יכולת יותר טובה. אני אישית עובד על כל דבר שאני יכול להשתפר בו. יש מספיק דברים לשפר, אבל הניצחון נותן המון ביטחון".


על החזרה של גילי ורמוט אמר: "כיף לראות את גילי, זה כוח משמעותי בשבילנו. הוא יודע להסתובב על המקום ולהשתחרר ולתת לחלוצים כדורים מצוינים".


גם השחקן הצעיר שון מלכה, שערך אתמול את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, זכה למחמאות ולקריאות עידוד מהקהל. לפני המשחק השתתף מלכה בהלוויתו של חייל צה"ל שנרצח תומר חזן ז"ל, עימו גדל באותה השכונה בבת ים.