הערב, ליגת האומות: סקוטלנד נגד ישראל

הקרב על הכרטיס ליורו: משחק הגומלין בין סקוטלנד לישראל במסגרת הבית המוקדם של ליגת האומות | שידור חי, חינם ובאיכות HD באתר ואפליקציית רשת

לאחר ניצחון ישראלי במשחק הראשון בין שתי הנבחרות (2-1), הנבחרת מגיעה ביתרון כך שכל תוצאה מלבד הפסד תבטיח לה את המקום בפלייאוף על הכרטיס ליורו 2020.
מאמן הנבחרת אנדי הרצוג הציג את סגל השחקנים למשחק, שכולל שינויים רבים מהמשחקים הקודמים. השחקנים שצורפו לסגל הם: ערן זהבי, אלמוג כהן, מנור סולומון, לואי טאהא, דור מיכה ואלי דסה. הם נכללים בסגל למשחק במקום אלירן עטר, איתי שכטר, מוחמד עוואד, איתן טיבי ודן איינבינדר, שייצפו במשחק מהארץ. עומר אצילי שמציג יכולת נהדרת אצל מוליכת הטבלה, מכבי ת"א, עדיין לא קיבל זימון לסגל בעידן הרצוג ויאלץ לצפות במשחק מהבית (בערוץ 13).

לצפייה ישירה בשידור החי ובאיכות HD לחצו כאן

בסגל נבחרת סקוטלנד, המאמן אלכס מקליש החליט לא לערוך הפתעות והוא שומר על רוב הסגל. מי שיחזור לשחק בעמדת החלוץ הוא סטיבן פלטשר, חלוצה של שפילד וונסדיי מהליגה האנגלית. הנבחרת הסקוטית תארח את המשחק לאחר ניצחון חוץ מרשים (4-0) על נבחרת אלבניה, כאשר רק ניצחון יבטיח לה את העלייה לשלב הבא. שתי הנבחרות מגיעות למשחק עם מספר נקודות זהה, אך היתרון נמצא בצד הישראלי עקב הניצחון הביתי של ישראל במשחק הראשון מול סקוטלנד.

המשחק בין הנבחרות יקבע את זהות מנצחת הבית. הנבחרת שתסיים במקום הראשון תעלה לדרג ב' בעונה הבאה של ליגת האומות, כחלק מהמוקדמות למונדיאל 2022. כמו כן, מובילת הבית תעלה לשלב הנוקאאוט, השלב השני והאחרון של ליגת האומות, שבסופו הקבוצה המנצחת מכל דרג תזכה בכרטיס ליורו 2020.

נבחרת ישראל, מובילת בית א' בדרג השלישי, תתמודד במשחק חוץ בהאמפדן פארק, גלזגו, מול סקוטלנד שנמצאת במקום השני בבית. יום ג' (20.11) בשעה 21:45, רק בערוץ 13.