אוהדי הפועל זועמים: "למה המשחק ב-19:00?"

האדומים מול סכנין בראשון. העמותה: "אנשים עדיין עובדים"

ליגת העל תצא בשבת הקרובה לדרך, ובעמותת האוהדים של הפועל תל אביב מרגישים פחות חגיגיות ויותר תסכול. העמותה זועמת על כך שהמשחק הראשון של העונה, ביום ראשון מול בני סכנין, נקבע לשעה 19:00. האדומים טוענים כי מדובר בשעה מוקדמת מדי, שבה אוהדים רבים עדיין נמצאים בעבודה.

"עמותת 'האדומים' העבירה בקשה דחופה להתאחדות לכדורגל בכדי שזו תשנה את החלטתה התמוהה", נכתב בפנייה הרשמית, "לא ברור כיצד אנשי ההתאחדות מצפים להחזיר את הקהל למגרשים בשעה שחלק מאותו קהל עדיין נמצא במקומות העבודה. חבל שההתאחדות מתעקשת להבריח את האחרונים שעדיין נשארו נאמנים לכדורגל הישראלי ומגיעים לאיצטדיונים. אנחנו מצפים לדחייה של המשחק לשעה מאוחרת יותר או הקדמתו לשבת, ומצפים מאנשי ההתאחדות להתעשת ולא להרוס לאוהדי שתי הקבוצות את חגיגת פתיחת העונה"

העמותה מתכננת הפנינג משותף לאוהדי הפועל ת"א ולאוהדי בני סכנין, למען המלחמה בגזענות בספורט. בהפנינג שאמור להיערך בגן כרוניגן, כשעתיים לפני המשחק, מתוכננות פעילויות כמו כדורגל שולחן, משחק אוהדים והחלפת תשורות בין הקהלים. כמו כן יוצגו שלטים ופלייארים נגד הגזענות. עם זאת אומרים בעמותה כי אם שעת המשחק תישאר בעינה, האירוע לא יוכל להתקיים.

בינתיים ההכנות של הקבוצה נכנסות להילוך גבוה, וגם העצבים לפעמים עולים מעל לפני השטח. רן בן שמעון נזף היום בשמעון הרוש במהלך האימון, על כך שהוא לא מראה מספיק פיזיות. "גם במשחקים ראיתי אותך מתלונן לשופטים על מרפקים", אמר המאמן, "פעם פחדו ממך".


שחקני הנבחרת הבוגרת, איתי שכטר ודני עמוס, שבו לאימונים אחרי שחזרו מהמסע לאוקראינה. גם שחקן הנבחרת הצעירה רמזי ספורי הצטרף לחבריו באדום.