"צריך לתת צ'אנס לעמוס. נשתפר בבית"

בן שמעון הגן על השוער אחרי ה-1:1 של הפועל ברומניה

הכל עדיין פתוח בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, אבל הפועל תל אביב השיגה יתרון קטן: שער חוץ. האדומים נפרדו הערב (חמישי) מפאנדורי הרומנית ב-1:1 בחוץ, וינסו להשלים את המשימה בשבוע הבא בגומלין בבלומפילד.


בסיום ההתמודדות, רן בן שמעון נשמע די מרוצה: "אנחנו מסופקים בשלב זה מהתוצאה. אנחנו יודעים איפה אנחנו רוצים להיות בהמשך הדרך וגם נהיה קבוצת כדורגל טובה הרבה יותר. אבל בשלב זה אני מרוצה מתוצאת התיקו הזאת במשחק חוץ קשה".


""עם כל האכזבה מהמחצית השנייה עשינו תוצאה יוצאת מהכלל. ניראה יותר טוב בבלומפילד עם הקהל שלנו", הוסיף המאמן החדש של האדומים, "במחצית השנייה מרכז הכובד עבר לפאנדורי כך שהתוצאה הוגנת עבור שתי הקבוצות. נצטרך להתרכז בעצמנו ובנקודות שצריכות שיפור בכדי להכריע את ההתמודדות בבית".


על היכולת של דני עמוס, שעשה טעות בגול שהפועל חטפה אבל החזיר עם כמה הצלות גדולות, אמר בן שמעון: "הוא התחיל את המשחק לא טוב, אבל נתן מחצית שנייה של שוער גדול. אני חושב שהוא מצוין, צריך לתת לו צ'אנס ולהיות סבלני. אני בטוח שדני ייכנס לכושר".

המאמן סיכם: "שמעתי את הביקורת בעבר, צריך קצת סבלנות. למכבי ת"א ולחיפה יש אותו סגל כמו בעונה שעברה, ולהפועל יש סגל חדש. יש עונה ארוכה, אתם עוד תשנו את הדעה שלכם. אנחנו חושבים על לצרף עוד שחקנים לסגל כדי להגביר את התחרות. אם נעבור את הרומנים זו תהיה עונה ארוכה. נכון לעכשיו הסגל טוב ואיכותי".


לוקאס סאשה, כובש השער של האדומים, סיפר: "חשוב היה לכבוש שער חוץ, בייחוד אחרי שקיבלנו גול מוקדם שקצת שיבש את התוכנית. אבל התגברנו מהר ושיחקנו כדורגל טוב בהרבה דקות. פאנדורי היא יריבה מסוכנת שתוקפת מהר עם הרבה שחקנים. נצטרך לעבוד קשה בבלומפילד כדי לעבור שלב אבל יש לי ביטחון בחבריי לקבוצה שנדע ביחד לתקן את מה שצריך כדי לעמוד במשימה".


לעומתו, המאמן של פאנדורי, כריסטי פושטאי, אמר: "יכולנו לכבוש יותר, במיוחד אחרי שכבשנו שער מוקדם. אבל התוצאה הוגנת, מכיוון שהתמודדנו מול קבוצה טובה מאוד שהגיעה למצבים. זה אמצע הקרב. עכשיו ההזדמנות היא של הפועל. הקבוצות הישראליות טובות מאוד במשחקי חוץ, מאורגנות מאוד ולוחצות באגרסיביות".