ברק יצחקי מועדף ב-11 על פני בן חיים

דריכות במכבי ת"א לפני גיורי. פריצה: "הגולים יגיעו"

ביום רביעי הקרוב זה יקרה. אחרי 9 שנות היעדרות, מכבי תל אביב תפתח קמפיין חדש במוקדמות ליגת האלופות, כאשר תתארח בהונגריה אצל האלופה המקומית, גיורי, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הצ'מפיונס. היום (ראשון) ערכו הצהובים אירוע מיוחדים לאוהדים, כאשר שרן ייני, ערן זהבי, יואב זיו, ראדה פריצה וגל אלברמן הגיעו לבלומפילד לחתום על מארז האליפות הכולל אלבום ו-DVD של 'הרגעים הבלתי נשכחים' מהעונה שעברה. 

המאמן, פאולו סוזה תירגל את ההרכב לקראת גיורי כשעמרי אלטמן, ראדה פריצה וברק יצחקי תורגלו. כרגע נראה כי יצחקי מועדף על פני בן חיים ב-11.


יואב זיו, שהשנה ייאבק על מקומו בהרכב עם מאנה, התייחס לשינוי האווירה מאז שהגיע פאולו סוזה. "אנחנו מרגישים שבכל יום אנחנו לומדים דברים חדשים. למאמן חדש יש דרישות שונות, אנחנו מתאימים את עצמנו לדרישות האלה וננסה ליישם אותן כבר במשחק עם גיורי".


על הקרב הראשון מול אלופת הונגריה, אמר זיו: "אנחנו לקראת משחק לא קל, אמנם זה רק הסיבוב הראשון שלנו, אך מבין הקבוצות שיכולנו לפגוש, זו הקבוצה הקשה ביותר. אנחנו עוד לומדים את גיורי, את השחקנים והשיטה. נגיע מוכנים במאת האחוזים".


"המאמן והצוות ראו אותם במשחק האחרון ואנחנו רואים את גיורי יום יום באסיפות", הוסיף יואב זיו, "זו קבוצה לא קלה ונצטרך לעשות את העבודה בחוץ במטרה לחזור למשחק בבית עם תוצאה טובה. נעשה הכל בשביל לעלות שלב. האליפות היא היסטוריה, עכשיו מתחילים הכל מחדש".


גם חביב האוהדים בעונה האחרונה, החלוץ השבדי ראדה פריצה, שוחח עם אתר ערוץ הספורט והתייחס לקראת העונה שבפתח. "נחמד שוב לפגוש את כל האוהדים, התגעגעתי אליהם ואני מחכה לעונה החדשה. תמיד קשה לחזור מהחופש ישר לאימונים קשים, אך בשני המשחקים האחרונים היה שיפור ביכולת שלנו". פריצה נשאל אודות הבצורת של הצהובים בחלק הקדמי. "השערים יגיעו, יש הבדל גדול מאוד בין משחקי הכנה למשחקים רשמיים".


כאשר נשאל על ההבדלים בין הקבוצה של השנה לבין הסגל שזכה עם אוסקר גארסיה באליפות, השיב החלוץ: "נכון שאניימה ועטר עזבו, אבל הגיע אלינו שוער מצוין מספרד. אני חושב שעם השחקנים שיש לנו נוכל לעשות עבודה טובה כמו בשנה שעברה. אני משוכנע ששיתוף הפעולה עם ברק יצחקי וטל בן חיים יהיה מצוין. אני מחכה לזה".