הפועל ת"א: שחרורו של לוקאש סאשה הגיע

הקשר יעמוד לרשות בן שמעון מול ברואה בליגה האירופית

חדשות טובות להפועל תל אביב: השחרור הבינלאומי של הקשר הברזילאי לוקאש סאשה הגיע והוא יוכל לשחק מול ברואה הבולגרית ביום חמישי במסגרת מוקדמות הליגה האירופית (19:30). ההתאחדות הבולגרית העבירה בשישי את השחרור לאדומים, ובכך נפתרה הבעיה סביב הקשר לאחר שהמפרק של קבוצתו הקודמת, צסק"א סופיה, דרש עבורו דמי ההעברה.

מכיוון שהקשר הברזילאי לא קיבל את שכרו מסופיה מזה מספר חודשים, הוא שוחרר לבסוף. כבר ביום ראשון הנהלת הפועל תל אביב תרשום את השחקן למפעל האירופי והוא יעמוד לרשותו של המאמן רן בן שמעון במשחק החוץ בבולגריה ביום חמישי הקרוב.


אחרי מנוחה שנינתה לשחקנים בסוף השבוע, ביום ראשון תחזור הקבוצה למתחם חודורוב לאימון בוקר, שם גם צפוי להתראיין רן בן שמעון לקראת המשחק מול הקבוצה הבולגרית. בלילה שבין ראשון לשני תמריא הפועל תל אביב לבולגריה לקראת ההתמודדות.


שי אבוטבול התייחס למחנה האימון שערכה הקבוצה בפולין. "מחנה האימון שעברנו חיבר וגיבש אותנו - כשחקני כדורגל וכאנשים", סיפר הקשר. "הצטרפו הרבה מאוד שחקנים חדשים העונה, אבל ההרגשה היא שאנחנו מכירים כבר המון זמן וזה חשוב. הפכנו לקבוצה אחת, שמחויבת למטרות ולהישגים, ואני בטוח שהמחויבות הזו תבוא לידי ביטוי בכל משחק ומשחק העונה".