"מרגיש שאנחנו ביחד הרבה זמן"

אבוטבול והפועל סיימו את מחנה האימון בתחושה טובה

אחרי 11 ימים של מחנה אימונים מוצלח מאוד בפולין, הפועל תל אביב המריאה מברלין בחזרה לתל אביב. האדומים צפויים לנחות בישראל בלילה שבין חמישי לשישי ולהמשיך בהכנות לקראת המפגש עם ברואה הבולגרית במוקדמות הליגה האירופית.

השחקנים ציינו לשבח בפני רן בן שמעון והמנהל, מורדי דדון, את התנאים המצוינים והשירות לו זכו במחנה - אליו הם עשויים לחזור גם בשנים הבאות. המאמן החדש התייחס גם למחנה עצמו, אותו סיימה הקבוצה שלו עם שני נצחונות (על אומוניה ניקוסיה ולך פוזנן) ותיקו (מול לגיה גדנסק).


"היה מחנה אימון רציני וטוב מהבחינה המקצועית והחברתית", אמר בן שמעון, אך נשאר עם הרגליים על הקרקע: "אסור לשכוח שמחנה מצוין הוא רק אמצעי ולא המטרה עצמה. התחלנו בריצת מרתון ארוכה ואני מרוצה מהיסודות שהנחנו. אני מאמין שנדע להשתמש בהם בתבונה כבר במשחק הקרוב באירופה, כי בחיי קבוצת כדורגל אתה מחויב לתוצאות תוך כדי התהליך".


שי אבוטבול התייחס גם כן לאפקט של מחנה האימון ונשמע מרוצה במיוחד. "מחנה האימון שעברנו חיבר וגיבש אותנו - כשחקני כדורגל וכאנשים", סיפר הקשר. "הצטרפו הרבה מאוד שחקנים חדשים העונה, אבל ההרגשה היא שאנחנו מכירים כבר המון זמן וזה חשוב".


השחקן סיכם: "הפכנו לקבוצה אחת, שמחויבת למטרות ולהישגים, ואני בטוח שהמחויבות הזו תבוא לידי ביטוי בכל משחק ומשחק העונה". הקבוצה עצמה, כידוע, תמריא בשני לפנות בוקר לבולגריה לקראת המשחק בליגה האירופית, שיתקיים בחמישי.