ורמוט: אין לי פציעה חדשה או חוזרת

הקשר הרגיע את האוהדים: "אשחק יותר העונה"

בהפועל תל אביב מחכים לגילי ורמוט. מי שהיה השחקן הטוב ביותר של הקבוצה בעונת האליפות לא הצליח לשחזר את היכולת בעונה הקודמת בעיקר בגלל פציעה שהשביתה אותו ללא מעט זמן. גם בקיץ הנוכחי, הוא עוד לא צבר יותר מדי דקות ושותף רק למספר דקות במשחקי האימון במחנה בפולין.

"בימים האחרונים קיבלתי מכם הרבה סמסים, ווטסאפים, הודעות פייסבוק ואינסטגרם ומה לא", אמר הקשר בשיחת צ'אט עם האוהדים, ''שאלתם איך אני מרגיש ומה מצב הרגל שלי. חשוב שתשמעו ממני שקצב ההחלמה שלי מצוין והכל הולך לפי התוכנית האישית שהכין לי ד"ר מרטנס בשיתוף עם המאמן רן בן שמעון".


"זה אומנם מבאס אותי ובטח אתכם שאני לא השתתפתי במשחקי האימון האחרונים ולא אשחק גם נגד בולגריה, אבל זה רק כדי שאוכל לפתוח את העונה בביטחון עם שריר בריא, גמיש וחזק. מבטיח לכם שתראו אותי השנה הרבה על הדשא ולא ביציע".


לאחר מכן ורמוט המשיך לענות לשאלות האוהדים: "אין לי שום פציעה חדשה או פציעה חוזרת. אני עדיין בתהליך השיקום מהניתוח שעשיתי לפני מספר חודשים, ואם חשבתי שזה ייקח קצת פחות זמן, אז זה לוקח קצת יותר, עוד טיפה סבלנות ואחזור לשחק במאת האחוזים, הכל בשליטה. אבל אני בהתקדמות ועושה אימונים מלאים בעצימות גבוהה אך צריך לדעת למנן את כמות האימונים וכמובן להיזהר בשלבים אלו מפציעה חוזרת".

"הצלחה מבחינתי תהיה להחזיר את הגאווה למועדון. זה כולל את השחקנים, והאוהדים", הוסיף הקשר, "בעונה שעברה הגאווה האדומה הזו קצת נפגעה והכי חשוב הוא שכולנו נצא מבלומפילד ומכל מגרש אחר עם ראש מורם, אחרי שנדע שעשינו כל מה שאנחנו יכולים על הדשא. אני לא יכול להתחייב על תוצאות אבל אני בטוח שהקבוצה תהיה חזקה ואטרקטיבית"