דוד: אם נוכל להביט למעלה, נשמח מאוד

מאמן הפועל ת"א במסע"ת: חשוב לנו לשחק טוב יותר

יומיים לפני המפגש עם הפועל עכו במסגרת ליגת העל וחמישה ימים לפני משחק חשוב הרבה יותר - מול הפועל ראשון לציון ברבע גמר גביע המדינה - מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד, כינס מסיבת עיתונאים במתחם חודורוב בה התייחס לשבוע הקרוב שמחכה לקבוצתו.

"אנחנו עדיין רחוקים מאוד מהיכולת שהקבוצה הזו צריכה לשחק, חשוב לנו להציג יכולת טובה יותר", הודה דוד בפתח דבריו. "אני חושב שעם הזמן והבטחון שחוזר לאט לאט גם נעשה את זה וננצח עם יכולת טובה". אחרי זה התייחס המאמן לשאיפות: "היעד שלנו הוא קודם כל להבטיח את המקום השלישי, אבל כספורטאים מקצוענים אנחנו תמיד שואפים להגיע כמה שיותר גבוה. אנחנו מודעים ליכולות שלנו. אם נגיע למצב שנוכל להביט למעלה - נעשה זאת בשמחה".


על המשחק בשבת אמר: "עכו קבוצה ביתית מאוד ומצפה לנו משחק קשה. אנחנו נותנים לה את הכבוד הראוי". על הפלייאוף העליון שיחל בשבת הבאה אמר המאמן האדום: "הפלייאוף יהיה מאוד אטרקטיבי. מצפה כדורגל טוב וחיובי לכל צופי הכדורגל בישראל".


עוד לפני מסיבת העיתונאים, האדומים ערכו אימון בו לא נכחו שחקני הנבחרת, טל בן חיים ואלמוג כהן, שהשתתפו אתמול במשחק האימון נגד הנבחרת הצעירה. גם טוטו תמוז לא התאמן לאחר שאתמול קיבל זריקה בברך נגד הכאבים מהם הוא סובל מאז משחק הגביע מול כפ"ס. תמוז יחזור לאימונים בשישי והוא צפוי להיות כשיר למשחק. עומר דמארי שסבל אתמול מכאבי בטן התאמן כרגיל, בעוד שגילי ורמוט שעבר ניתוח בשריר הירך האחורי בשבוע שעבר הגיע למתחם וצפה באימון.