פאביצביץ' ואלרואי כהן ערכו אימון מלא

שחקני הפועל צפויים להיות כשירים מול כפ"ס בגביע

אחרי חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה, כולל הפסד 4:0 משפיל בדרבי מול מכבי, בהפועל ת"א נרשמה אמש (שבת) מידה של הקלה אחרי ה-1:2 על הפועל באר שבע בווסרמיל. האדומים אמנם לא הרשימו ואף נעזרו בטעות שיפוט (איתן שמואלביץ' שרק לפנדל שלא היה, עומר דמארי כבש מהנקודה הלבנה), אך נראה שאפקט חילופי המאמנים עשה את שלו, לפחות במשחק הזה. בעתיד פרדי דוד יצטרך גם לגרום לשיפור ביכולת ולשמור על יציבות, כשהמבחן הבא יהיה כבר ביום שלישי, מול הפועל כפר סבא במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.


  • לחצו וצפו בכל תקצירי ליגת העל
  • לקראת המשחק מול כפר סבא, ייתכן מאוד כי דוד יערוך שינוי בין הקורות. אפולה אדל גילה יכולת חלשה (היה האשם הישיר בשער השיוויון של באר שבע) ולא מן הנמנע שבמשחק הגביע יפתח בוריס קליימן. "המשחק היה רחוק מאוד מלהיות טוב, אך כרגע הכי חשוב שניצחנו סוף סוף. עכשיו צריך להתרכז בגביע. אנחנו חייבים לעבור את כפר סבא", אמרו בקבוצה.


    סאבו פאביצ'ביץ' ואלרואי כהן ערכו היום אימון מלא. דויד רוצ'לה ושי אבוטבול ערכו אימונים חלקיים. פרדי דוד אמר לשחקנים באסיפה לפני האימון: "אני גאה במחויבות שהצגתם. אין לנו זמן לחגיגות ואני מבקש מכולכם לטפל בעצמכם טוב כי יש לנו משחק גביע קשה בעוד 48 שעות".


    "עשינו את הדבר הכי חשוב - וזה לנצח. זה לא קל לשחק בבאר שבע", הוסיף אריק דג'מבה דג'מבה. "אנחנו מאוד שמחים. לא עשינו משחק נפלא אבל כולם נלחמו. השופט? לפעמים מנצחים בגלל זה, לפעמים מפסידים, ככה זה בכדורגל. השופט עושה את המקסימום. אני מאוכזב בשביל באר שבע, אבל זה המשחק. אני מקווה שהם יישארו בליגה כי יש להם שחקנים טובים".


    הקשר הקמרוני התייחס גם לחילוף על הקווים והעביר ביקורת מסוימת על אבוקסיס. "לפרדי יש סגנון משלו, אני חושב שכולם עשו מה שהוא ביקש. הוא נתן בטחון לכולם, הוא דיבר עם כולם, וזה טוב. חשוב שמאמן מדבר עם שחקנים ומסביר לאלה שיושבים על הספסל למה זה. אני חושב שהוא כמו אבא וזה מאוד חשוב".


    לפני סיום, אקס מנצ'סטר יונייטד דיבר על המשחק בגביע המדינה מול נציגת הליגה הלאומית. "אנחנו חייבים להילחם בגביע כדי לעלות. כפ"ס אמנם משחקת בליגה השנייה, אבל היא תבוא להילחם. אם הם הגיעו עד הלום, זה אומר שהם טובים. אנחנו לא באים למשחק הזה כאילו כבר ניצחנו אותו".