לאחר 24 שעות מתוחות הוכרע: סבג יישאר

מאמן אום אל פאחם, שהתקוטט עם חבר הנהלה, נענה לבקשת הבעלים

איך שגלגל מסתובב לו: אחרי שלושה ימים מתוחים במיוחד, השקט שב לאום אל פאחם. אחרי שהמאמן אבי סבג וגזבר הקבוצה איאד מחמיד התקוטטו בסיום התיקו מול נס ציונה (1:1), ולאחר שסבג לא הופיע אמש לאימון, 24 שעות מותחות במיוחד ומאמצים רבים שעשה יו"ר הקבוצה, מוחמד עאבד אל לטיף, הכריעו: סבג יישאר בקבוצה למרות הכל.


כזכור, אתמול פורסם כאן בלעדית על התקרית החמורה שאירעה בחדר ההלבשה של הקבוצה לאחר המשחק של יום שישי. בעקבות התגרה בין חבר ההנהלה לראש הצוות המקצועי ולאור חילופי הדברים ביניהם לעיני כל השחקנים, שקל סבג לעזוב את תפקידו ואף לא טרח להופיע לאימון, ללא הודעה מוקדמת.


לאחר שהשמועות קשרו את ניסן יחזקאל לתפקיד, אמר יו"ר אום אל פאחם לאתר ערוץ הספורט כי הוא רואה את הדברים בחומרה, אך מעוניין אך ורק באבי סבג כמאמן. סבג, שזכה גם לתמיכת השחקנים, התקשה תחילה למחול על כבודו (ובצדק). לאחר שמסר בתגובה כי הוא שוקל לתבוע לדין את התוקף, החל מרתון של שיחות ונסיונות פיוס.


בסופו של דבר, לאחר שהיו"ר המסור עבד שעות נסופות, כל הצדדים הצליחו ללבן את העיניינים ולהגיע להסכמה. הבוקר סבג כבר הגיע והעביר את האימון, והחל בהכנות לקראת משחק הגביע מול הפועל עפולה. הערב צפויה להתקיים פגישת סולחה רשמית בנוכחות נכבדי העיר. לאחר כל הימים הסוערים שעברו על המועדון, נראה כי הקורבן היחיד בסיומו של הסיפור יהיה הכבש שיישחט הערב.