ניר קלינגר: "כיף לראות את הילדים האלה"

מאמן אשדוד נהנה מה-2:3 על חיפה. קינדה: מקווה שנמשיך כך

כבר התרגלנו ממ.ס אשדוד לפתוח עונות בצורה מרשימה, וגם השנה הקבוצה מעיר הנמל לא מאכזבת. השחקנים של ניר קלינגר חזרו פעמיים מפיגור הערב (ראשון) מול מכבי חיפה, ניצחו 2:3 ויכולים שוב לחשוב על מקום בפלייאוף העליון, למרות שנפרדו לפני המשחק מניר ביטון שנמכר לסלטיק.


קלינגר, שהגיע הקיץ במקום יוסי מזרחי, רשם ניצחון בכורה אחרי שנכנע לבני יהודה בשבוע שעבר. הוא סיפר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד על הניצחון הזה, בשבוע שעבר הפסדנו ולא בצדק וזה כאב לי מאוד. כשמשחקים נגד קבוצה סופר התקפית כמו מכבי חיפה אי אפשר לשכב מאחורה ולהתגונן. שיחקנו איתם עם אותו הנשק, בלי קשרים אחוריים, אני לא בטוח שמתוך 10 משחקים ב-5 זה יעבוד, היום זה עבד".


"לא תכננתי לרדת בפיגור 2:1 במחצית", ציין מאמן אשדוד, "כיף לראות את הילדים כאן משחקים בלי שום חשש, עושים פעולות של שחקנים בוגרים. זה כבוד בשבילי לשתף אותם ולשמח את ג'קי בן זקן. אין ספק שמכבי חיפה מצוינת אבל פגיעה בהגנה, ניצלנו את נקודת התורפה שלהם".


גדי קינדה, שהבקיע את השער הראשון של אשדוד, הוסיף: "אני שמח על הגול והבישול ובעיקר על הניצחון. מקווה שזה ימשיך ככה לאורך העונה. התרגשתי מאוד בשביל ניר ביטון, לאט לאט אעבוד קשה ואז אחשוב על חו"ל".