גולסה ואנדלובו צפויים לפתוח מול אשדוד

רוטציה בחיפה: גבאי ושיימן במקום טוואטחה ומשומר הפצועים

מכבי חיפה תגיע הערב (ראשון) לאשדוד כשאותות העייפות מכמות המשחקים הגדולה בפתיחת העונה ניכרים על חלק מהשחקנים. שביעות הרצון מההעפלה במגרש הבלתי אפשרי של אסטרה כבר חלפה, והראש של הירוקים כבר עמוק בליגת העל.


בעונה שעברה מכבי חיפה ניצחה 1:4 באשדוד, עם אריק בנאדו על הקווים. חן עזרא, איל משומר, אלון תורג'מן ואייל גולסה כבשו אז. שנה לפני כן, במחזור הרביעי, הפסידו הירוקים לאשדוד בקרית אליעזר משער של דוד רביבו. ההפסד האחרון של חיפה באשדוד היה לפני שנתיים, 1:0 במחזור השלישי, גם הוא משער של דוד רביבו.

אריק בנאדו יעלה הערב עם לא מעט רגליים טריות, כחלק מהחשיבה שלו על רוטציה בסגל במהלך העונה. אלעד גבאי ושמואל שיימן יפתחו בהגנה על חשבון אייל משומר וטאלב טוואטחה, שסוחבים פציעה דומה של קרע קטן בשריר הארבע ראשי. אבל כאן לא מסתיימים השינויים, כשבנאדו שם חזק בתמונת ההרכב את אייל גולסה ודינו אנדלובו. עדיין לא ברור מי השניים שיתרעננו בחוץ, כאשר רוב הסיכויים הם ששמעון אבוחצירה ינוח, כמו גם גוסטבו או יניב קטן.


אגב גולסה, מחר מסתיים מועד ההעברות באירופה ואם לא יקרה שום דבר בלתי צפוי, הקשר יישאר ללבוש ירוק ואמור לחתום על חוזה משודרג לשנתיים נוספות, מעבר לשנה בחוזהו הנוכחי.


"יש לנו פתיחת עונה נהדרת ואנחנו רוצים להגיע לפגרה עם 6 נקודות", אמר שחקן בקבוצה לאתר ערוץ הספורט, "נכון שיש עייפות אבל האנרגיות מעולות. כיף להיות ביחד בחבורה הזו, ניתן את הכל היום לקהל ולקבוצה".

בכפר גלים עדיין מנסים לצרף חלוץ כשהשעון פועל נגדם, עם פחות מ-48 שעות לסיום מועד ההרשמה של הסגלים לליגה האירופית. נכון לרגע זה אין שום שחקן שקרוב למו"מ קונקרטי, ובטח שלא לסיכום בקבוצה. קרוב ל-1,000 אוהדי מכבי חיפה יהיו היום באשדוד, כאשר שחלקם יגיעו ישר משדה התעופה לאחר שינחתו מרומניה, לשם ליוו את הקבוצה למשחק מול אסטרה.


בחיפה שללו לחלוטין את האפשרות שאיתי שכטר יחתום. גורם בהנהלה אמר לאתר ערוץ הספורט: "ההחלטה הכי נכונה הקיץ בקבוצה היתה לא להתפתתות לרכישת שכטר".