בכורה לבואטנג, 1:2 לשאלקה על לברקוזן

הקשר שהגיע ממילאן חגג. הפסד ראשון למיינץ, 4:1 בהאנובר

אחרי שמוקדם יותר השבוע באיירן מינכן פתחה את המחזור ה-4 בבונדסליגה במשחק שהוקדם בשל הסופר קאפ האירופי, הערב (שבת) קיבלנו כבר מנה גדושה בהרבה מגרמניה. הדהירה של מיינץ נעצרה עם הפסד בהאנובר ואילו המבורג התאוששה מהמשבר על חשבון בראונשוויג שמתגלה כנמושה של הליגה. אך המאושרת הגדולה ביומיים האחרונים היא שאלקה, שאחרי שהחתימה את קווין-פרינס בואטנג, ניצחה 0:2 את באייר לברקוזן.


שאלקה - באייר לברקוזן 0:2
פתיחת עונה מאכזבת הייתה לכורי הפחם מגלזנקירשן, שלקחו רק נקודה אחת משלושה מחזורים. אבל ההגעה המפתיעה של קווין-פרינס בואטנג, שנטש את מילאן, הכניסה רוח חדשה לקבוצה של יינס קלר. הקשר הגנאי פתח בהרכב של שאלקה, אבל היה מי שגנב לו את ההצגה. ג'פרסון פארפאן הפרואני בישל את השער הראשון למרקו הוגר בדקה ה-30, וסגר עניין בדקה ה-83 כאשר הבקיע מהנקודה הלבנה.


האנובר - מיינץ 1:4
פפ גווארדיולה ויורגן קלופ יכולים להירגע. פתיחת העונה המדהימה של מיינץ הגיע לקיצה עם אובדן נקודות ראשון העונה לאחר 3 ניצחונות. זה דווקא התחיל נהדר מבחינת האורחים, כאשר בדקה ה-12 ניקולאי מולר כבש לזכותם, אך מאמה דיוף (31) וארתור סובייך (37) הפכו עוד לפני ההפסקה. מיינץ ניסתה לחזור, אבל 10 דקות לסיום דידייה יא קונן הבקיע את השלישי ו-3 דקות לאחר מכן אדגר פריב כבר הפך את זה לתבוסה.


המבורג - בראונשוויג 0:4
המארחת לא היתה יכול לבקש יריבה טובה יותר כדי לצאת מהמשבר הקשה שפקד אותה בפתיחת העונה הזו. אחרי 2 הפסדים רצופים טורסטן פינק קיבל הרבה חמצן, כאשר כבר בדקה ה-7 רפאל ואן דר וארט הוותיק העלה אותו ליתרון. ז'אק זואה (57) הכפיל והבטיח ניצחון בכורה להמבורג ועד לסיום גם האקן צ'אלנגולו (80 ו-90) הוסיף צמד. העולה החדשה? רשמה את ההפסד הרביעי שלה ברציפות ונותרה במקום האחרון עם 0 נקודות.

מינשנגלדבאך - ורדר ברמן 1:4
אחרי 2 ניצחונות בפתיחת העונה אוהדי ברמן פינטזו על חזרה לימים היפים מהעשור הקודם, אך כנראה שגם העונה הם ידשדשו אי שם במרכז הטבלה. האורחים ספגו הפסד שני ברציפות, כאשר בדקה ה-36 חואן ארנגו נהנה מבישול של גרניט שאקה השוויצרי והעלה את גלדבאך ליתרון.  בדקה ה-53 רפאל כבש את השני של המארחת, אך שער עצמי של הבארד נורדווויט (69) צימק. אלא שמקס קרוסה נעץ את השלישי (74), פטריק הרמן (85) חתם והעלה את גלדבאך ל-6 נקודות.


תוצאות נוספות: וולפסבורג - הרטה ברלין 0:2, נירנברג - אאוגסבורג 1:0