ברדה: "לא זוכרים את וסרמיל ככה"

חלוץ ב"ש חגג. אלישע לוי: סופרים אותנו ובצדק

שפשפו את העיניים כי יכול להיות שהפעם זה באמת קורה - הפועל באר שבע חוזרת למרכז הבמה. הערב (שבת), הקבוצה ניצחה 0:2 את הפועל ת"א ורשמה וי מול התל אביבית לראשונה מזה 9 שנים. בקיצור, עידן חדש בבירת הנגב.


סופה במדבר: הפועל ב"ש ניצחה 0:2 את הפועל ת"א, שער בכורה בליגה לברדה 

אלישע לוי הביא כמה שמות גדולים בקיץ הזה ונראה שהפעם זה עובד. לבאר שבעים יש 6 נקודות מ-6 אפשריות ועוד אחרי שפגשה את בית"ר ירושלים והפועל ת"א.


חוץ מהתוצאות, בבאר שבע יכולים להיות מרוצים משחקני הרכש. מאור בוזגלו נראה שוב כמו השחקן ההוא מסכנין והפעם הוא בישל שני שערים. חוץ ממנו, אליניב ברדה הבקיע את שער הבכורה שלו העונה בליגה וכמו שזה נראה, זה לבטח לא האחרון.


"גרמנו שיספרו אותנו", אמר אלישע לוי בסיום, "היום זה היה מבחן עבורנו. בשבוע שעבר, היה לנו מבחן מנטאלי קשה, היום באנו נגד קבוצה טובה עם אווירה שרק הקהל שלנו יכול לתת. הקבוצה שלנו עשתה הכל כדי לנצח, צריכים לדעת שכדורגל זה דבר מאוד נזיל, ונמשיך לעבוד קשה. הבסיס שלנו גדל מהשנה שעברה, בנינו קבוצה לעומק עם שחקנים שמתאימים למועדון. שחקנים שיודעים לעמוד בלחץ כמו ברדה, בוזגלו, דג'אני. אם נביא עוד שחקן או שניים זה יהיה מצוין, אנחנו בקצב טוב".

"כולם היו מצטיינים ונתנו מעצמם", אמר מאור בוזגלו שבלט, "אנחנו קבוצה טובה ומילת המפתח כאן היא המשכיות".


ומה יש לשחקן שביצע את הקמאבק המרגש ביותר של הקיץ להגיד? "הרבה אנשים לא זוכרים את וסרמיל מלא כמו היום", הוסיף ברדה, "הדחיפה היתה מטורפת ולא יכולנו לשלוח את הקהל הביתה מאוכזב. רצינו לצאת שמחים לחג".