1:1 בין רעננה להפועל חיפה

העולה החדשה שוב הרשימה. אנוואקמה ומרינקוביץ' כבשו

אמנם רק מדובר במחזור השני אבל כבר אפשר לסמן את הפועל רעננה כפוטנציאל גדול ל''הפתעת העונה''. הקבוצה של מנחם קורצקי סומנה בקיץ כיורדת ובינתיים היא כבר עם 4 נקודות כולל 1:1 נאה מול הפועל חיפה במשחק חוץ לא פשוט בקרית אליעזר.


קשה עדיין להעריך את הקבוצות אבל מסתמן שמנחם קורצקי פגע בזרים. צ'אם ממאדו נדד לא מעט זמן בליגה הלאומית אבל עושה רושם שהוא מסוגל לספק את הסחורה גם בליגת העל, אאודי סילבה הציג יכולת טובה, אבל נראה שהבינגו הגדול הוא אנתוני נאקווימה, שגם כבש וגם ביצע פעולות יפות ולבטח עוד תשמעו עליו בהמשך העונה.


בכל מקרה, אם רעננה תמשיך במומנטום הזה ותצבור עוד נקודות יקרות בהמשך, היא תוכל ליצור פור משמעותי, אם תקלע בסוף לקרבות התחתית (אתם יודעים, בסוף העולות החדשות חוזרות למקומן הטבעי).


בצד השני, הפועל חיפה עוד לא נראית מוכנה לגמרי לעונה אבל הערב היא קיבלה לפחות הופעה טובה מהשוער שלה דרשלר קאלה, שהציל שני גולים בטוחים והשאיר את הנקודה בבית.


וכמעט שכחנו, לפני המשחק נערך טקס יפה לאייל טרטצקי, מי שהיה אחד הסמלים הבולטים של המועדון בעשור האחרון. טרטצקי שהפך כבר לעוזר מאמן, קיבל חולצה ממוסגרת. יפה, יודעים להיפרד גם בצד האדום של חיפה.


מהלך המשחק
ההזדמנות הראשונה היתה שייכת לחיפאים כאשר אבידור הוריד כדור לקוראץ' והאחרון החמיץ מ-5 מטרים אלכסונית בדקה ה-2. שש דקות אחר כך, אאודי סילבה דה סוזה השתחרר נפלא, חדר לרחבה וסחט הדיפה מהשוער. בדקה ה-15, אנתוני אנוואקמה קיבל מסירה מתמיר כהן וגילגל לפינה הימנית של השוער - 0:1.

בדקה ה-26, כדור הוגבה לרחבה ויובל אבידור המהיר הגיע ראשון אבל בעט ליד הקורה. שתי דקות אחר כך, ממאדו נגח מעל השער. בדקה ה-42 ממאדו סחט הדיפה מקאלה. שלוש דקות אחר כך, אותו ממאדו נגע בידו אחרי נגיחה של קיאנסקאס. השופט שרק לפנדל ומרינקוביץ' הבקיע מהנקודה הלבנה - 1:1.


ארבע דקות בתחילת המחצית השניה, מבצע יפה של אנוואקמה נעצר בהדיפה של קאלה שהציל שער. השוער המשיך ביכולת הטובה במחצית השניה מול שליטה של האורחת והדף גם נגיחה של ממאדו בדקה ה-50. לאלה שסידר לחיפאים ניצחון בשבוע שעבר היה קרוב לכיבוש נוסף אבל נגיחה שלו הלכה לידיים של גל ניר.


הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, אושרי רואש, טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום (דנילו ניקוליץ'/46), יוסי דורה, דריו פרננדס, נבוישה מרינקוביץ', לירן כהן (מהראן ללה/65), יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.
הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, יוגב לרמן, תמיר כהן, בן בנימין, אסי בלדוט (בן מלכה/75), אנתוני אנוואקמה (אלון זיו/85), אאודי סילבה דה סוזה (שניר שוקר/47), צ'אם ממאדו.