פ.ס.ז' כבשה פעמיים בתוספת הזמן וניצחה

0:2 דרמטי לפריזאים על גנגאן. ליון שוב הפסידה

שני המשחקים שפתחו את השבת בליגה הצרפתית סיפקו דרמה גדולה. ליון הפסידה שוב, הפעם 2:1 לאביאן הצנועה ואילו פ.ס.ז' השיגה ניצחון דרמטי על גנגאן עם שני שערים עמוק בתוספת הזמן.

פאריס סן ז'רמן שבינתיים לא ממש מרשימה והחזיקה עד הערב עם מאזן של ניצחון ושתי תוצאות תיקו שוב נקלעה לבעיה ולא הצליחה לכבוש עד תוספת הזמן אבל אז דווקא הבקיעה צמד. בדקה ה-92, טיאגו מוטה סובב כדור לרחבה, אלכס נגח למסגרת אך השוער הדף לתוך הרחבה ואדריאן ראביו כבש מקרוב את ה-0:1.


דקה וחצי מאוחר יותר, זלאטן איברהימוביץ' סגר את הסיפור עם ה-0:2. פ.ס.ז' שוב מתקשה אבל לפחות מנצחת ומגיעה ל-8 נקודות. היריבה הקטנה חוזרת למקומה הטבעי - תחתית הטבלה.


אחרי שפתחה את העונה עם שני ניצחונות ביחס שערים כולל של 1:7, אולימפיק ליון הרגישה טוב מאוד עם עצמה. תשכחו מכל זה. הקבוצה של רמי גארד רשמה היום הפסד רביעי ברציפות בכל המפעלים, כאשר נכנעה 2:1 לאביאן הצנועה בחוץ.


לאחר שנכשלה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות עם הפסד כפול לריאל סוסיאדד, הקבוצה של רמי גארד נראתה כמו הצל של עצמה באנסי. 8 דקות משריקת הפתיחה למשחק באביאן, קווין בריגו קיבל מסירה מסדריק ברבוסה והכניע את אנתוני לופס הפורטוגלי בין הקורות של האורחים.


אבל בריגו לא הסתפק בשער בודד, ובדקה ה-34 הוא השלים צמד, כאשר הפעם את תפקיד המבשל לקח על עצמו דניאל וואס. ליון לא אמרה נואש, והייתה אופטימית בנוגע לסיכויים שלה לעשות מהפך אחרי שז'ורדן פרי צימק בדקה ה-50. אלא שזה לא הספיק, וליון נותרה עם 6 נקודות מתוך 12 אפשריות בתחילת השנה.


בהמשך הערב, גם שלושת הנציגים הישראלים יעלו לכר הדשא. טולוז ועדן בן בסט יתארחו אצל באסטיה; ואלנסיין של מאור מליקסון תגיע ללוריין; וריימס עם אלירן עטר יתמודדו מול נאנט. המשחק המרכזי של המחזור יהיה רק בראשון, כשהמוליכה מארסיי תפגוש את כוכבי מונאקו.