החלוץ מריוס ניקולאה סיכם בהפועל ב"ש

השחקן בן ה-32 הגיע לישראל ויחתום לעונה הקרובה

אליניב ברדה אמנם חזר מתקופה ארוכה בבלגיה ומאור בוזגלו הצטרף להתקפה, אבל ברומניה מיהרו לדווחם כי רכש חדש לחוליית ההתקפה של הפועל באר שבע על סף חתימה. החלוץ מריוס ניקולאה כבר נחת בישראל וסיכם את תנאיו עם האדומים מבירת הנגב לעונה הקרובה עם אופציה להארכה לשנה נוספת.

מריוס ניקולאה הוא חלוץ רומני בן 32 ששיחק עד לאחרונה במדי שאנדונג לוננג מהליגה הסינית. מדובר בשחקן מנוסה במיוחד שלבש את מדי נבחרת רומניה 43 פעמים וכבש 15 שערים בינ"ל, אולם רק שישה מתוכם במשחקים רשמיים.


ניקולאה כבר הספיק לעבור לא מעט מדינות במהלך הקריירה המרשימה שלו, אותה החל בדינמו בוקרשט. אחרי כמעט 5 עונות במדי המועדון הרומני עבר לספורטינג ליסבון הפורטוגלית, שם שיתף פעולה עם לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו. ב-2005 עבר לסטנדרד ליאז' הבלגית ומשם עבר למיינץ הגרמנית, לאינברנס הסקוטית וחזר לדינמו, לפני שיצא לחתום בקבאלה מהליגה היוונית. ב-2011 חזר שוב לדינמו, הבקיע 20 שערים ב-37 משחקים בכל המסגרות וקיבל חוזה בוואסלוי, במדי כבש 12 שערים ב-23 משחקים. בתקופה הקצרה בסין הרשית פעם אחת בשתי הופעות.


במהלך הקריירה שלו הבקיע ניקולאה יותר מ-170 שערים במשחקים רשמיים, זכה באליפות ובשלושה גביעים ברומניה, קטף אליפות בפורטוגל וגם הגיע עם ספורטינג עד לגמר גביע אופ"א בעונת 2004/5.


ניקולאה יצפה במשחק הליגה מול הפועל תל אביב, ישלים את חתימתו בבאר שבע בתור שחקן חופשי ויצטרף בהמשך לאימונים כזר החמישי. בויאן מרקוביץ', כזכור, אינו בתכניות של אלישע לוי לעונה הקרובה. אם יימצא קשר זר, המאמן ישחרר את הבלם.