בנאדו לשחקניו: הליגה זה הבסיס להצלחות

חיפה חזרה להתאמן לקראת אשדוד. גולסה, ורד וידין בסגל

אחרי יום החופש שקיבלו בשישי, התכנסו היום (שבת) שחקני מכבי חיפה לקראת המשחק מול אשדוד במסגרת המחזור השני של ליגת העל (ראשון, 20:00, איצטדיון הי"א). כמובן ששיחת היום היתה תוצאות הגרלת שלב הבתים בליגה האירופית, בה שובצו הירוקים יחד עם אלקמאר ההולנדית, פאוק סלוניקי היוונית ושאחטר קרגאנדי מקזחסטן.


בעקבות הניצחון במפגש הכפול על אסטרה בשלב הפלייאוף, המאמן אריק בנאדו אמר לשחקניו: "אני גאה בכם מאוד על ההישג של ההעפלה לשלב הבתים, אבל עכשיו צריך להשאיר את זה מאחור ולהתקדם לליגה. זה הבסיס שלנו לכל ההצלחות, זה הלחם שלנו".


על פי הערכה, גם אייל משומר וגם טאלב טוואטחה ייעדרו כשבועיים בשל הפציעות בשריר הארבע-הראשי. שמואל שיימן ואלעד גבאי יפתחו במקומם באגפים בחוליית ההגנה. שינוי נוסף ייערך על פי קצב התאוששות השחקנים.


עידן ורד, אייל גולסה ואביחי ידין בסגל למשחק החוץ באשדוד ואמורים לקחת בו חלק, כך גם לגבי החלוץ הדרום-אפריקני דינו אנדלובו. מכבי חיפה, כזכור, פתחה את העונה עם ניצחון 1:3 על קרית שמונה משערים של חן עזרא, אלון תורג'מן וגוסטבו בוקולי.


ההרכב המשוער: בויאן שראנוב; אלעד גבאי, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן; גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רובן ראיוס, חן עזרא; אלון תורגמן, שמעון אבוחצירה.