מוריניו: "רגיל להישאר עם 10 שחקנים"

באיירן חזרה מפיגור וזכתה בסופר קאפ, מאמן צ'לסי התמרמר

באיירן מינכן זכתה בסופר קאפ אחרי שער שוויון מול צ'לסי בתוספת הזמן של ההארכה (2:2), בדרך לניצחון דרמטי בפנדלים. זה היה המפגש הישיר ה-16 בין ז'וזה מוריניו לפפ גווארדיולה, שממשיך להוביל במאזן הפנימי עם 7 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. אבל עזבו, מי שחזק במספרים זה המאמן הפורטוגלי.


"היה פנטסטי לשחק 10 שחקנים שוב במפעל של אופ"א. אני רגיל, זה סיפור חיי. אולי אאמן את השחקנים שלי ככה כדי להבקיע", רטן מוריניו בציניות, לאחר שמחצית השניה הורחק רמירס בצהוב שני בעקבות עבירה גסה. לטענת מנג'ר צ'לסי, דווקא השופט השבדי יונאס אריקסון הוא זה שהגזים.


"נכון, היה צהוב שני, אבל זו לא הדרך לעשות זאת", טען מוריניו. "הוא היה צריך להסביר לו, להשתמש באנגלית של ג'נטלמנים. זה לא חדש לי. מה שאנחנו מרגישים ומה שחשוב לנו בכדורגל זו התשוקה. ואם אתה מאוהב, אתה לא הורג משחק מכריע עם כרטיס נוסף".


"היו המון כרטיסים, נראה היה לי שהשופט מאוהב בהוספת דקות", המשיך הפורטוגלי, שספג בדקה ה-121 ואיבד את התואר בפנדלים. "לא הבנתי מתי המשחק הזה הולך להסתיים. שער השוויון של חאבי מרטינס לא הגיע להם".

מנגד, נרשמו בעיקר חיוכים. "תודה לשחקנים שזכו בתואר הזה, הוא מוקדש ליופ היינקס", חלק פפ גווארדיולה כבוד לקודמו בתפקיד, שהצעיד את באיירן מינכן לזכיה בטרבל. "עכשיו לבאיירן יש את כל התארים בעולם ואנחנו גאים".


"קשה לנצח את צ'לסי ואת מוריניו ובגלל זה אני מאושר", הודה גווארדיולה. "שיחקנו טוב במרכז השדה, שיחקנו טוב באגפים ושלטנו ברוב בהמתפרצות שלהם... לפעמים צריך קצת מזל, והפעם היה לנו אותו. בכל תהליך התאקלמות רציתי שנשחק ככה".


שתי הקבוצות, שהקדימו את משחקי הליגה שלהן וערכו אותם עוד לפני הסופר קאפ, יקבלו כעת חופשה שתתחבר לפגרת הנבחרות. בשבת ה-14 בספטמבר תחזור באיירן מינכן לפעילות במשחק ליגה ביתי מול האנובר, בעוד שצ'לסי תנסה להתאושש בחוץ מול אברטון.