"יכול היה להיות הרבה יותר גרוע"

קרלוס ומכבי ת"א מסופקים מההגרלה. סוזה: טוב שנתחיל בבית

לאחר שבצהריים שובצה יחד עם בורדו, אפואל ניקוסיה ואיינטרכט פרנקפורט בשלב הבתים של הליגה האירופית, קיימה הערב (שישי) מכבי תל אביב את האימון בקרית שלום. כמובן שלצד ההכנות למשחק מול בני יהודה ביום ראשון הקרוב, שיחת היום בקרב אנשי האלופה היתה ההגרלה, אשר זימנה להם יריבות מהבונדסליגה, מצרפת ומקפריסין.


"ההגרלה שלנו היא ממש לא קלה, אך הגרלות קלות זה דבר שכמעט ואי אפשר למצוא בשלבים כאלה", אמר פאולו סוזה עוד לפני תחילת האימון. "הכי חשוב שנגיע למשחקים עם הרבה אמביציה ואומץ ונספק כדורגל חיובי. יש לנו הזדמנות להתחיל טוב, עם משחק בית מול האוהדים שלנו. אנחנו, בכל מקרה, מאמינים בעצמנו מההתחלה עד הסוף".


גם קרלוס גארסיה דיבר על סיכויי הקבוצה שלו לנוכח התוצאות ממונאקו, ודווקא לא נשמע מאוכזב במיוחד: "אלו שלוש קבוצות טובות, אבל יכול היה להיות יותר גרוע. אני מאמין ביכולת שלנו להתחרות איתן ולנסות להגיע לשלב הבא. מקווה שנוכל לנצל את משחק הבית כדי להתחיל את שלב הבתים בצורה טובה".


בנוסף, הבלם הספרדי התייחס ליריבות. "את אפואל ניקוסיה אני מכיר ממה שגונסאלו גארסיה סיפר, מפרנקפורט התרשמתי מאוד, כי העונה שהייתה להם בבונדסליגה הרשימה. את בורדו יצא לי לראות קצת פחות, אבל ברור שזו קבוצה טובה עם עבר עשיר במפעלים האירופים והישגים גם בליגה הצרפתית".


גל אלברמן סיפק אף הוא את תחושותיו: "מדובר בהגרלה לא קלה, אך ברגע שמעפילים לשלב הבתים אין הגרלות נוחות. אני מקווה שנגיע לתחילת המשחקים באירופה במומנטום חיובי ונוכל להציג את היכולת הטובה שלנו. כמובן שהקהל זה דבר חיוני עבורנו, אני בטוח שברגע שהם יתנו לנו את הדחיפה שהם רגילים לתת לנו זה יאפשר לנו לצמצם את פערי האיכות מהקבוצות האחרות".