מכבי פ"ת: גלבאן צפוי לערוך בכורה בהרכב

סיני יפתח במערך התקפי מול בית"ר (שבת, 20:15). גולן ב-11

לאחר ההפסד במשחק הפתיחה להפועל רעננה, במכבי פתח תקווה חושבים רק על דבר אחד לקראת משחק הבית מחר (שבת, 20:15) מול בית"ר ירושלים: ניצחון. במלאבס מבינים ששלוש נקודות יעזרו להם לצאת עם טעם טוב לפגרה.

כחלק מההכנה להתמודדות, משה סיני הקרין לשחקניו קטעי וידיאו של היריבה הירושלמית, כשהוא שם דגש על אופיר קריאף כחלק מרכזי בהנעת הכדור של בית"ר. מבחינת ההרכב, המאמן צפוי לערוך מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו במחזור הפתיחה.


דור אלו צפוי לאייש את עמדת המגן הימני, בעוד שאיבן הרצג ובויאן דיוקיץ' יתפקדו כבלמים וחגי גולדנברג יוסט לעמדת המגן השמאלי במקומו של נאור פסר.בקישור צפויים לשתף פעולה זיטו, גידי קניוק, עמנואל אוגודה ודיא סבע.


ישנה אפשרות כי מרוואן קבהא יפתח במקומו של קניוק, אולם סיני עדיין מתלבט לגבי זה היות וזה יהיה משחקו הראשון של קבהא מאז עבר בתחילת הקיץ ניתוח בשרירי הבטן. התלבטות נוספת של המאמן היא בין ויקטור מרעי לבין פדרו גלבאן, שעדיין לא נמצא בכושר מלא, כאשר עומר גולן ישחק בחוד. כך או כך, נראה  שסיני יעלה עם הרכב התקפי.


הרכב משוער: ניל אברבנל; דור אלו, איבן הרצג, בויאן דיוקיץ׳, חגי גולדנברג; זיטו, גידי קניוק, דיא סבע, פדרו גלבאן (עמנואל אוגודה); ויקטור מרעי, עומר גולן.