סופית: בייל בריאל עבור 91 מיליון יורו

הוולשי הוא לא השחקן היקר אי פעם. ירוויח 10 מיליון בשנה

זה היה באוויר הרבה זמן, הערב (שישי) זה נסגר והפך לרשמי: גארת' בייל עובר לריאל מדריד. טוטנהאם תקבל עבור היהלום הוולשי לא פחות מ-91 מיליון יורו, מה שהופך אותו לשחקן השני הכי יקר בהיסטוריה.

על פי הדיווחים הראשוניים בספרד, הסכום אותו תקבל הקבוצה הלונדונית הוא כאמור נמוך במקצת מהסכום עליו דיברו - סביב 100 מיליון יורו. בכך, אם כן, כריסטיאנו רונאלדו (שנרכש ב-2009 ממנצ'סטר יונייטד ב-96 מיליון יורו) נותר הכדורגן היקר בתבל.


הסכום עליו הוסכם, על פי מה שמסרו מקורות בריאל מדריד ל"אס", הוא 84 מיליון יורו ועוד בונוס בסך 7 מיליון יורו עבור הישגים עתידיים. מוקדם יותר פורסמו בספרד תמונותיהם של עורכי דינו של בייל שהגיעו למדריד וכן תמונה של חבילה שהגיעה למועדון ובה נעלי אדידס שינעל הוולשי בהצגתו הרשמית.


עוד על פי הפרסומים באתרי האינטרנט ממדריד, נטען כי הסופרסטאר החדש של הברנבאו יחתום על חוזה לשש עונות, כאשר הוא צפוי להשתכר כעשרה מיליון יורו בכל עונה. בנוסף, בניגוד למספר הערכות מוקדמות, אף שחקן לא יעשה את הדרך ההפוכה מריאל ללונדון.


עם זאת, בתקשורת האנגלית נכתב דיווח סותר, לפיו הסכום הסופי שישולם על הכוכב הוא 101 מיליון יורו, ולא כפי שפורסם בספרד. באם הדיווח בממלכה נכון, הרי שרונאלדו כבר לא יהיה השחקן היקר אי פעם.