בוזגלו: "יודע שזה שלב קריטי בקריירה"

הקשר: "נכשלתי במכבי ת"א? עונה לפני שהגעתי הם כמעט ירדו"

אחד השחקנים הכי מעניינים בליגה שלנו העונה הוא מאור בוזגלו, ונדמה שאין מילה שעוד לא נאמרה בהקשר שלו. מאז חזר לארץ, קשרה של הפועל באר שבע כבר שמע אינספור פעמים על האכזבה מהקריירה בחו"ל שלא התרוממה על אביו שמזיק או מועיל לתדמיתו (תלוי את מי שואלים) ועל התקוות שתולים בו בנגב. כעת, הגיע הזמן לשמוע ממנו: בוזגלו הגיע לאולפן 'קבלת שבת' וענה על כל השאלות הקשות.


התכנית 'קבלת שבת' תשודר במלואה ביום שישי בשעה 18:00 בספורט 5+

"אני חושב שלהגיע לב"ש היתה החלטה טובה, והיא נבעה מכך שדקות משחק הן הדבר הכי חשוב לי" פתח בוזגלו. "כשהגעתי לליאז' לקח לי זמן להיכנס לכושר ואז נפצעתי וגמרתי את העונה. בעונה שניה התחלתי טוב, אבל הסתיים לי החוזה והרגשתי של אקבל את ההזדמנות האמיתית שמגיעה לי. לא הכל מקצועי, ויש הרבה דברים שלא תלויים בשחקן. בכנות, הבחירה ללכת לשם לא היתה נכונה כי לא הייתי מוכן למועדון כזה מפואר אחרי כל הסטיאוציה במכבי ת"א. המאמן שהביא אותי פוטר והיה לחץ במועדון, זה לא עניין של מנטליות, כי אני כן יודע להילחם ולעבוד קשה. בסיטואציה מסויימת הייתי יכול להיות עכשיו בספרד או בליגה אחרת. אני רק בן 25, הפריצה שלי היתה מוקדמת, אבל דברים כמו פציעות ובחירות עצרו אותי.


כשעל הפרק עולה התקופה שלו בקרית שלום, בוזגלו נדרך: "אני לא מסכים עם הקביעה שלא הצלחתי במכבי ת"א, כי מבחינת סטטיסטיקה הייתי לא רע שם. אולי הם שכחו ששנה לפני שהגעתי הם כמעט ירדו ליגה, וב-3 השנים שלי שם הגענו לאירופה. אז מבחינתי הצלחתי במכבי ומשם יצאתי לאירופה. אני לא מקנא, לא מתעב ולא מסתכל אחורה בכלל. אבא שלי? תמיד ידברו עליו, הורס או לא הורס, זה לא מעניין".


ואיך הקשר רואה את העתיד? "אני בשלב קריטי של הקריירה שלי ואני מודע לזה, אין הנחות. אני רק רוצה לחזור לשחק ולהיות מאור בוזגלו. הגעתי למועדון גדול עם מטרות ושאיפות. מבחינת תנאים, ברור שזה לא דומה לבלגיה, אבל המועדון עושה הכל שלא יחסר לנו כלום. היו לי הצעות כספיות יותר גבוהות, גם מקבוצות בארץ, ובחרתי בב"ש. לא יהיה נכון לבוא ולהגיד 'אנחנו רצים לאליפות'. אני בטוח שהקהל רוצה לשמוע, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו ולהראות עוצמה בכל משחק. לא שיחקתי משחק רשמי מינואר, והתרגשתי במחזור הראשון, למרות שיש עליי לחץ מאוד גדול. נבחרת? גם זה יבוא אם אהיה טוב".