בן שמעון הזהיר מפני בוזגלו, ברדה

הפועל ת"א תחפש ניצחון בכורה. המאמן: ב"ש מסוכנת מאוד

חודש ספטמבר אפילו עוד לא כאן, אבל עושה רושם כי הפועל תל אביב כבר נתונה תחת לחץ עצום. ההדחה המביכה ממוקדמות הליגה האירופית וה-0:0 עם בני סכנין בפתיחת ליגת העל הציבו את רן בן שמעון תחת זכוכית מגדלת ענקית. בשבת (19:30, אצטדיון וסרמיל), האדומים ומאמנם ינסו סוף סוף להביא קצת נחת לאוהדים (כ-1,000 אמורים ללוות את הקבוצה), כאשר יתארחו אצל הפועל באר שבע במסגרת המחזור השני.


למרות החשיבות הגדולה של המשחק, בהפועל ת"א מספרים על אווירה רגועה. "רן דואג להרגיע את כולם ולתת שקט, למרות שהמשחק הזה קריטי", אמרו שחקנים. אחרי האימון המסכם, בן שמעון קיים אסיפה והזהיר את שחקניו מפני מאור בוזגלו, אליניב ברדה וקובי דג'אני. "זו קבוצה שיוצאת מהר להתקפות והיא מחפשת עומק. מאוד מסוכנת במצבים נייחים ויש לה חלוצים מצוינים כמו ברדה. שימו לב גם לדג'אני ששולח כדורי עומק מסוכנים", אמר רב"ש.


מבחינת ההרכב, בן שמעון עדיין מתלבט לגבי זהות הקשר השלישי במרכז השדה, אך נראה כי שי אבוטבול יזכה לעדיפות בסופו של דבר, מה שיוביל לירידה של לוקאס סאשה לספסל. במרכז ההגנה ימשיכו הבלמים הזרים יורגן קולין וברנקו איליץ', כאשר בצדדים אוראל דגני ושמעון הרוש ימשיכו לקבל קרדיט. בחולייה הקדמית ישחקו ישראל זגורי, איתי שכטר ועומר דמארי.


מי שלא יעמוד לרשות בן שמעון הוא גילי ורמוט. הקשר כלל לא יכלל בסגל למשחק מול הפועל באר שבע ואמור לשוב לפעילות רק אחרי פגרת הנבחרות. במועדון האדום מקווים כי עד אז הוא כבר יהיה כשיר ב-100 האחוזים


בעניין אחר, גורמים בהפועל תל אביב מעריכים לאור עלייתה לשלב הבתים של הליגה האירופית, פאנדורי לא תהיה מעוניינת למכור את הקשר הברזילאי אריק.


הרכב משוער: דני עמוס; אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורגן קולין, שמעון הרוש; שי אבוטבול, רועי גורדנה, בראיין גרזיצ'יץ', ישראל זגורי; איתי שכטר, עומר דמארי.