בוקולי: זו הגרלה טובה, מקווה שנעפיל

קשרה של מכבי חיפה הגיב לשיבוץ הנוח בליגה האירופית

מכבי חיפה אמנם לא זכתה בשום תואר בעונה האחרונה, אבל גרפה הרבה מחמאות לאור הקאמבק שעשתה לאחר חילוף המאמן. את עונת 2013/14 הירוקים פתחו בדיוק מהיכן שסיימו - ביכולת מצוינת - ואמש (חמישי) השלימו את המשימה הראשונה: עליה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

אחרי הגרלת שלב הבתים - שזימנה למכבי חיפה את אלקמאר ההולנדית, פאוק סלוניקי היוונית ושחטאר קרגנדי הקזחית - בכרמל בהחלט יכולים לחלום על קמפיין ארוך באירופה. "נכון, קיבלנו הגרלה לטובתנו ואני מקווה שנעשה עבודה טובה ונצליח לעלות שלב באירופה", אמר גוסטבו בוקולי. "אלו קבוצות ברמה שלנו בערך, הן לא מאריות אירופה, כך שהכל אפשרי".


על האפשרות שיהפוך בקרוב לשחקן נבחרת ישראל אמר הקשר הוותיק: "אני בטוח שעד יום שני תהיה תשובה לגבי האפשרות שאוזמן לנבחרת. אני רוצה מאוד להיות בסגל ואני מבין שגם אלי גוטמן רוצה. אני גאה בזה מאוד ואעשה הכל כדי לעזור לנבחרת ישראל".


במכבי חיפה קיים חשש כי אייל משומר וטאלב טוואטחה סובלים מקרע בשריר, מה שייאלץ אותם להיעדר מספר שבועות. מי שיפתח בעמדת המגן השמאלי הוא שמואל שיימן. אגב, בעקבות הפציעות, השניים שוחררו מסגל הנבחרת לקראת המשחקים מול אזרבייג'אן ורוסיה במסגרת מוקדמות המונדיאל.


אלעד גבאי, שלא נכלל בסגל לגומלין מול אסטרה, שוחח עם שחר, שהבהיר למגן כי הוא לא מתכוון לשחררו. גבאי צפוי לפתוח בהרכב מול מ.ס. אשדוד. מכבי ת"א היתה מעוניינת לצרפו, אך פניה רשמית לירוקים לא נעשתה.

עוד לפני ההגרלה


"אני מצדיע לבחורים, הם עשו עבודה גדולה, נלחמו כמו גברים בתנאים מאוד קשים", אמר הנשיא יעקב שחר אחרי ה-1:1 אצל אסטרה, שהשלים 1:3 בסיכום. "מי שראה את החגיגה בחדר ההלבשה הבין שהחבר'ה שמחים מאוד. נקווה לקבל הגרלה טובה. מי שבא ברוך הבא, קל לא יהיה נגדנו".


הבעלים הוסיף: "החבר'ה משחקים עם הרבה הקרבה. צריך הרבה כושר גופני כדי לעבור משחק בתנאים האלה, ירד גשם בלי הפסקה ולא היה ניקוז. היה עידוד ללא הרף מתחילת המשחק ועד לסוף מ-100 חבר'ה ששרו שירים. היה כיף, לא שמעו אף אחד באצטדיון, רק אותם".


על האפשרות שחיפה תצרף שחקן נוסף אמר שחר: "מה שצריך לעשות, אנחנו פועלים. אם נצליח לעזור לשחקן לצאת או להביא שחקן טוב אחר, נעשה את זה. אם לא, גם לא נורא. יש לנו שחקנים טובים, כולם ישחקו. יש לנו משימות רבות. אני גם מאוד מקווה שהליגה למילואים שדיברנו עליה לפני הפגרה תצא לפועל".