בנאדו: לא בא לשחק בונקר, נעשה הכל לנצח

ליגה אירופית: מכבי חיפה בחמישי אצל אסטרה עם יתרון 0:2

מכבי חיפה פתחה את העונה בצורה מרשימה ביותר, אבל הירוקים יודעים שכל זה לא שווה כלום אם לא ישלימו את העבודה מחר (19:00) ברומניה. לפני הגומלין מול אסטרה ג'יורג'יו, כאשר היא מחזיקה יתרון 0:2, חיפה קיימה הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.

אריק בנאדו, המאמן של סגנית האלופה, פתח את דבריו: "עקבתי אחרי אסטרה מאז ההגרלה, מדובר בקבוצה מצוינת שלא סתם מוליכה את הליגה הרומנית. אמנם בשני המשחקים האחרונים הם שיחקו פחות טוב, אך עדיין הם קבוצה טובה. אמנם זה משחק חוץ עבור שתי הקבוצות אך עדיין משוכה לא פשוטה, אנו נעשה הכול כדי לעבור".


"אני לא בא לשחק בונקר, נשחק את המשחק הרגיל שלנו", הבטיח בלם העבר, שקיבל את משרת המאמן באמצע העונה שעברה במקומו של ראובן עטר, "המגרש אמנם מוצף והגשם לא פוסק לרגע, אז כנראה שלא נראה פה כדורגל גדול וחבל, אך נשתדל לעשות הכל כדי לנצח".


הקפטן, יניב קטן, התייחס אף הוא למשחק: "אנחנו לא באים לשחק הגנתי. הדרך שלנו מתחילת העונה היא הדרך שאריק מאמין בה וזו הדרך שנשחק. השחקנים מוכנים מנטלית, מדובר במשחק חוץ ולא קל לשחק ולנצח בחוץ, אך נעשה הכל לעבור לשלב הבא".

המאמן הקרין באסיפה קטעי וידאו מהמשחק הקודם מול הרומנים. מי שעשוי לחזור לסגל הוא אייל גולסה, שיהיה כשיר למשחק. לפי הערכה בעקבות האימון שהקבוצה ערכה ברומניה, אייל משומר וטאלב טוואטחה שהיו בספק יפתחו בסופו של דבר. המשמעות היא שההרכב יהיה זהה לזה שפתח במשחק הראשון בחמישי, כאשר גוסטבו בוקולי שקיבל מנוחה בליגה יחזור ל-11.


ההרכב המשוער: בויאן שראנוב; אייל משומר, אדין צוצאליץ', דקל קינן, טאלב טוואטחה; גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, יניב קטן, חן עזרא; אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירה.