"מאחלת שהשנה הזו תהיה טובה מהקודמת"

בעלי ב"ש בהרמת הכוסית: "נעשה הכל כדי לגבור גם על הפועל"

הפועל באר שבע קיימה הערב (רביעי) את טקס הרמת הכוסית המסורתית לקראת השנה החדשה. הבעלים, אלונה ברקת, ניצלה את המעמד כדי לאחל למועדון של איחולים: "שתהיה שנה אחרת ממה שהיה בשנה הקודמת, שהסתיימה אמנם בשמחה גדולה אבל לא לזה פיללנו. אני מקווה שהשנה הזו נרבה בחיוכים כמו במוצ"ש. שנשחק טוב, שנהיה מחויבים לאוהדים המדהימים שלנו ושנצליח".

ברקת התייחסה לניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים בשבת, במחזור הפתיחה: "כל המשחק מול בית"ר קססתי ציפורניים למרות שזה רק משחק ראשון. הקהל המדהים שלנו דחף את השחקנים, שעבדו קשה מאוד על המגרש. היה משחק לא קל ובסופו של דבר צלחנו אותו. זה חשוב לבטחון, לנצח משחק חוץ ראשון מול יריבה לא פשוטה למרות שהיא הייתה בהרכב חסר. אני שמחה, יצאנו מאצטדיון ר"ג שמחים ואני מקווה שנמשיך בדרך הזו".


ב"ש לא ניצחה את הפועל ת"א בווסרמיל מ-2004, וזה כולל את כל הקדנציה של הבעלים הנוכחית. היא לא רואה בזה דבר שלילי: "תמיד יש פעם ראשונה, הפועל ת"א קבוצה איכותית ומצוינת אבל אני חושבת שבבית נעשה הכל כדי להביא 3 נקודות. זה לא יקרה בדיבורים אלא רק בעבודה קשה. אם נהיה מחוייבים ונשחק כמו בחצי הראשון מול בית"ר, יש לנו סיכוי להיות גם במשחק הזה מחויכים".

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הוסיף: "בשבת האחרונה שימחתם אזור שלם בגלל רוח הלחימה ואני משתדל להגיד לאוהדים לא ללחוץ על הישגים, כי יש דרך ותהליך עמוק שמגיע מלמטה. אלונה עושה תהליך חשוב מאוד מהכיס הפרטי וזה לא דבר מובן מאליו. אני רוצה לברך את כולכם בשנה טובה ובריאות לכולם".


בתוך כך, הפועל ב"ש החלה במגעים ראשוניים עם החלוץ הרומני מריוש ניקולאה. השחקן בן ה-32, שרשם 42 הופעות במדי נבחרת רומניה, שיחק לאחרונה בליגה הסינית, אבל בעברו הופיע גם בספורטינג ליסבון, סטנדארד ליאז' ומיינץ. לב"ש יש מקום לזר נוסף במכסה, כאשר המאמן . מחפש חלוץ וקשר, אם ימצא שניים הוא ישחרר את מרקוביץ'.