פרסום ראשון: דינמו מינסק פנתה לעזריאל

החלוץ, שעדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, מבוקש

היכן ישחק בעונה הבאה חן עזריאל? בבית"ר ירושלים? אולי בכלל במכבי חיפה, אליה הוא שייך, ואותה תבע רק לאחרונה? ייתכן שהתשובה לשאלה הזו תהיה בכלל דינמו מינסק. היום (רביעי) נודע לאתר ערוץ הספורט כי הישראלי קיבל פניה ממועדון הפאר הבלארוסי.

עבור המאמן של מינסק, רוברט מאסקאנט, לא יהיה מדובר בשחקן הישראלי הראשון תחת הדרכתו, במידה שאכן המהלך יושלם. מאסקאנט אימן את ויסלה קראקוב כאשר מאור מליקסון ודודו ביטון היו בקבוצה. בחמישי, אגב, מינסק עצמה תתארח אצל גיא לוזון וסטנדארד ליאז' בגומלין הפלייאוף לשלב הבתים של הליגה האירופית, אחרי שנכנעה 2:0 בבית.


במידה שהשחקן יגיע למינסק, הוא יהיה הישראלי הראשון לשחק בליגה הבלארוסית, וימשיך את הפיזור של שחקני ליגת העל בליגות הקטנות יותר של אירופה. כזכור, קובי מויאל בחר לעבור לשריף טיראספול ממולדובה ועידן וייצמן הרחיק עד לשימרוק מאזרבייג'אן.


עזריאל הוא תוצר מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ואת הופעת הבכורה בקבוצה הבוגרת הוא ערך בעונת 2007/8 מול קופנהאגן במוקדמות ליגת האלופות. בקיץ 2008 הוא הושאל להפועל פתח תקוה, אבל נעדר לתקופות ארוכות בגלל פציעות.


ב-2009/10 הוא חזר לבית"ר, אולם בתחילת עונת 2011/12 הוא נדד לתחנה הבאה שלו - מכבי חיפה, שרכשה את כרטיס השחקן שלו תמורת כמיליון דולר. בעונה שעברה הוא הושאל לבית"ר אולם הקיץ חזר למכבי חיפה, אותה כאמור ביקש לעזוב במהלך הפגרה הנוכחית.