ניר ביטון צפוי לחתום היום בסלטיק

הקשר עובר בדיקות רפואיות. יוצג בהמשך השבוע

זה עוד לא רשמי אבל אפשר כבר לברך - ניר ביטון המריא הבוקר (רביעי) לסקוטלנד כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לארבע שנים במדי הקבוצה. כרגע יש הבנות על מרבית פרטי ההסכם ואם הבדיקות ייצאו תקינות, החוזה ייחתם מיידית והוא יוצג כבר בימים הקרובים.

כפי שפירסמנו אתמול, ג'קי בן זקן יצא לאי הבריטי והשניים ייפגשו שם היום וייסגרו את הפרטים האחרונים מול אלופת סקוטלנד. על פי המתווה, סלטיק תשלם מיליון יורו עבור 80 אחוז מכרטיסו של הקשר כלומר ג'קי בן זקן ימשיך להחזיק ב-20 האחוזים הנותרים, מה שיבטיח לו רווח נאה ממכירה עתידית.


אם ניר ביטון יחתום במועדון הפאר הסקוטי, הוא יהפוך לשחקן הישראלי השני בסגל של ניל לנון אחרי בירם כיאל, שחתם בקבוצה בקיץ 2010 אחרי שלוש עונות מוצלחות במכבי חיפה. למעשה שניהם יתחרו על מקום בקישור האחורי של הקבוצה. בכל מקרה, לסלטיק יש היסטוריה עשירה עם שחקנים ישראלים.


זה התחיל עם אייל ברקוביץ', המשיך כאמור עם כיאל ולאחר מכן, נחת גם רמי גרשון שכבר עזב. חוץ מזה, ביטון יפגוש את חברו משדוד, אפה אמברוז, שהמליץ על שחקן. כזכור, ביטון כבר ניסה להגשים את חלומו לשחק באירופה בעונה שעברה כאשר הצטרף למחנה האימונים של מנצ'סטר סיטי, אך לבסוף חזר לעיר הנמל.