אחרי שחרור מגרסה: רמה"ש תוותר על טיאגו

הברזילאי סובל מפציעה. שטרית וזנדברג עברו בבקרה

רמת השרון ממשיכה בשינויים התכופים בסגל שלה. הקבוצה של רפי כהן, ששיחררה אמש את קשר נבחרת אתיופיה אסרט מגרסה, צפויה לשחרר שחקן זר נוסף. מדובר בקשר הברזילאי טיאגו, שהצטרף לרמת השרון רק בקיץ האחרון.

טיאגו סובל בתקופה האחרונה מכאבים בשרירי הבטן והוא עובר טיפולים וזריקות. הקשר לא נכלל בסגל המשחק מול הפועל חיפה לאחר שלא עבר כלל בבקרה בשל הבעיה הרפואית. עם זאת, ייתכן שהשחקן יהיה כשיר בעוד מספר שבועות ויוכל לשחק, אך ברמה"ש חוששים מרגרסיה של הבעיה ולכן הם צפויים להיפגש היום עם סוכנו של טיאגו, יעקב הלל, ולבקש ממנו שיתחיל לחפש לו קבוצה אחרת.


כאמור, אמש שוחרר הקשר אסרט מגרסה בעקבות קשיי התאקלמות בארץ. "הפועל ניר רמה"ש שהשחקן יחזור לשחק במולדתו העונה. רמה"ש מאחלת לשחקן הצלחה רבה ומקווה לראותו מככב במסגרת נבחרתו במונדיאל 2014 בברזיל", נמסר אתמול בהודעה רשמית מהמועדון.


בתוך כך, רפי כהן לא צפוי לקבל חיזוק, וזאת למרות השחרור של מגרסה והעזיבה הצפויה של טיאגו. אורי שטרית, מיכאל זנדברג וקני סייף עברו בבקרה ויוכלו לקחת חלק במשחק החוץ בשבת מול קרית שמונה. במועדון מקווים להעביר היום בבקרה גם את דלה ימפולסקי, אבי סטרול ועשהאל בן שבת.