נאפולי מאיימת: נתבע על פציעת היגוואין

החלוץ נפגע בפניו בשייט והמועדון דורש 100 מיליון יורו

אחרי שרכשה את גונזאלו היגוואין מריאל מדריד תמורת 40 מיליון יורו, נראה שבמועדון האיטלקי מחפשים דרך להחזיר מעט כסף. בעלי נאפולי הצהיר היום (רביעי) כי הוא מתכוון לתבוע את רשויות מחוז קמאפניה לאחר שהחלוץ נפצע בטיול שערך באזור. למרות הפציעה ההזויה, נראה שהחלוץ יהיה כשיר למשחק מול קייבו ביום ראשון.

יום לאחר הניצחון 0:3 על בולוניה במחזור הפתיחה יצא היגוואין לשיט באזור האי קפרי בסמוך למפרץ נאפולי. החלוץ החליט לקפוץ למים, אך לצערו היו שם סלעים. היגוואין הגיע לבית החולים קאפילופי לאחר שנפגע בפניו ונזקק ל-8 תפרים בפניו.


כעת בנאפולי כועסים על הטיפול שקיבל היגוואין. "עדיין לא נפגשתי עם היגוואין", הודה נשיא המועדון אורליו דה לורנטיס, "אני רוצה לראות את החתכים שלו כדי לדעת אם אני יכול לתבוע את מחוז קמפאניה".


"כל שחקן, כדורגלן או אדם רגיל - כשהוא מגיע לבית החולים חייב לקבל טיפול טוב. ראיתי תמונה של הפצע ואני אשאל את עורכי הדין שלי לתבוע 100 מיליון יורו על הנזק. אתרום את הכסף הזה לצדקה. נמאס לי שאנשים פה לא מקבלים טיפול רפואי טוב. פוליטיקאים חייבים ללמוד את הלקח".


מנגד, ראש העיר של קפרי, סירו למבו מגן על הרשויות כצפוי: "היגוואין קיבל טיפול ראוי. דה לורנטיס היה יכול להמנע מההערות שלו. הצוות הרפאוי שטיפל בהיגוואין קיבל הערכה רבה מהשחקן וחבריו. מעבר לכך, נשיא נאפולי אמר את דבריו לאחר שלא ראה כלל את היגוואין ולכן אני ממש לא מבין על מה ההאשמות".