בית"ר פנתה רשמית לאיבן מילוסביץ'

בלם קרפטי לבוב מועמד להגיע לבירה על חשבון ראביו אפולאבי

בבית"ר ירושלים החליטו הלילה לסגת מהרעיון להחתים את הבלם ראביו אפולאבי, זאת בעקבות שיחה עם אלי טביב, ששוהה בארצות הברית. הבעלים שמע כי השחקן לא שיחק בתקופה האחרונה וסבל מפציעות רבות. במועדון היו רוצים לצרף את הבלם רמי מאראבל, שהעדיף להישאר בגנט ולא לבוא ארצה. השם הבא ברשימה (הארוכה למדי) של הירושלמים הוא איבן מילוסביץ', כך נודע לאתר ערוץ הספורט.

מילוסביץ' בן ה-28 (1.89 מטר) משחק בליגה האוקראינית במדי קרפטי לבוב והוא נחשב לבלם מנוסה. בארבע השנים האחרונות שותף מילוסביץ' ב-116 משחקים וכבש גם ארבעה שערים. בבית"ר מקווים שהסרבי, שלא סבל מפציעות בתקופתו בלבוב, יסכים להגיע לישראל. גם המאמן אלי כהן צפה בקלטות רבות של מילוסביץ' והתרשם ממנו. חוזהו מסתיים בסוף השנה הנוכחית, אבל בבית"ר סיפרו כי לא תהיה בעיה להגיע להסדר על שחרורו.


"נגד מכבי פ"ת נשחק עם ניסו קפילוטו וטל כחילה, אבל אנחנו חושבים קדימה ומודעים לעובדה שנצטרך בלם ברמה גבוהה", אמרו בבירה. אלי כהן הבהיר להנהלה כי הוא לא מעוניין בקשר אחורי ויסתפק בברק משה, דור מלול, "אייס קרים" (גאובדיה) ואופיר קריאף. היום יחליט הקשר-חלוץ הברזילאי, בראיין ג'ונס, אם לחתום על החוזה שהוצע לו. בדומה למקרה של אוסה גאובדיה, גם לג'ונס הוכנס סעיף יציאה בינואר ללא פיצוי. בבית"ר מקווים שג'ונס, שמתאמן בבית וגן בשבועות האחרונים, יסכים לחוזה שהוצע לו.


עסקת איציק כהן, שכבר הייתה סגורה, מסתבכת. כהן כבר סיכם את תנאיו במדי בית"ר ירושלים, שאף הגיעה לסיכום על רכישת מחצית מכרטיסו מהיריבה העירונית הפועל ירושלים, אך כעת יש בעיה בינו לבין קבוצתו בעונה שעברה. הפועל י-ם דורשת מהחלוץ המוכשר לחתום על סעיף, לפיו אם לא יימכר בתוך חמש שנים הוא יחזור אוטומטית לשורותיה, דבר שהשחקן אינו מעוניין בו בכלל. לצד זאת, בבית"ר היו מעוניינים שישחק כבר בשבת.


החלוץ החדש של אלי כהן, איברהים באנגורה, מציג יכולת טובה באימונים, אך עדיין רחוק מכושר משחק מלא ונראה כי הוא זקוק לתקופה קצרה של אימונים אינטנסיביים. "אם הוא יפתח במשחק בשבת הוא יוכל לקרוע שריר בשנייה. אלי כהן יצטרך להחליט האם זה שווה לו", חששו בבית"ר.