חיפה רוצה טרייד: עמאשה תמורת דאבור

כפי שפרסמנו לראשונה, הירוקים מחפשים לצרף את שחקן מכבי

אמש פורסם כאן לראשונה כי מונס דאבור, שאינו מרוצה ממעמדו החדש במכבי תל אביב, עשוי לעשות את הדרך למכבי חיפה. השחקן, שהיה גורם משמעותי בזכייה של הצהובים באליפות אשתקד, מעורר עניין אצל הירוקים, אך העסקה עדיין לא יוצאת לדרך. עם זאת, אחת האפשרויות שעלתה על הפרק בצד הירוק היא ליזום טרייד במסגרתו דאבור יגיע לכפר גלים ואילו וויאם עמאשה, שלא נמצא בתוכניות של אריק בנאדו, יעשה את הדרך לקרית שלום.


הבעיה היחידה עם צירופו של דאבור היא העובדה שחוזהו מסתיים בסוף העונה הנוכחית וייתכן שהוא יעדיף ללקט דקות בודדות במכבי ת"א ולאחר מכן להפוך לשחקן חופשי. במקביל, נמשכים המגעים בין חיפה לבית"ר בנוגע לסינטיאהו סולליך כאשר כרגע אין הסכמה בין הצדדים. בכל מקרה, הקשר נמצא עם הקבוצה ברומניה ומתכונן למשחק מול אסטרה ג'יורג'יו (0:2 לחיפה במשחק הראשון).


בחיפה אמנם מרוצים מהיתרון שהשיגו במשחק הראשון בין הקבוצות בקרית אליעזר, אך עדיין לא רגועים. "אתם חייבים להגיע למשחק הזה עם מחויבות גבוהה מאוד", אמר המאמן אריק בנאדו לשחקניו, "אנחנו טובים יותר, אבל חייבים להיות יותר אגרסיביים וללחוץ את היריב. אנחנו יכולים לעשות דברים יפים השנה באירופה, אפילו מעבר לשלב הבתים"


המאמן הקרין באסיפה קטעי וידאו מהמשחק הקודם מול הרומנים. מי שעשוי לחזור לסגל הוא אייל גולסה, שיהיה כשיר למשחק. אייל משומר וטאלב טוואטחה עדיין בספק. גוסטבו בוקולי אגב הגיש הבוקר בקשה לדרכון ישראלי במשרד הפנים.