בן בסט לא ישחק מול רוסיה ואזרבייג'אן

גוטמן בבעיה גם בחלק הקדמי. חלוץ טולוז פצוע בשריר הירך

בירם כיאל, אבי ריקן, רמי גרשון, תומר חמד כבר נמצאים ברשימת הפצועים ולא יקחו חלק במשחקים של נבחרת ישראל מול אזרבייג'אן ורוסיה. כעת מתווסף לאלי גוטמן כאב ראש נוסף, משום שגם חלוץ טולוז עדן בן בסט ייעדר מצמד המשחקים החשובים במסגרת מוקדמות גביע העולם.

בן בסט עדיין סוחב פציעה בשריר ואמש עידכן את ראשי הנבחרת. הבוקר (רביעי) הוא עבר בדיקה נוספת, אך אמש שוחח עם רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי והעריך כי הכאבים ימנעו ממנו להשתתף במשימה של הכחולים-לבנים. מדובר במכה קשה לחוד של הנבחרת שכן חלוץ טולוז כבש חמישה שערים בשבע ההופעות שלו במדים הלאומיים.


גם המגן השמאלי שמועדף על גוטמן, טאלב טוואטחה, סובל מכאבים בשריר הארבע ראשי וייעשו מאמצים על מנת להכשירו. "במשחק נגד אזרבייג'אן אנחנו צריכים סיוע להתקפה גם מהמגנים וטאווטחה מתאים לעמדה הזו", אמר גורם בנבחרת. מי שאמור לקבל את הקרדיט במקום בן בסט, הוא ליאור רפאלוב שלא פתח בהפסד לאוקראינה.


ישראל תארח בבית את אזרבייג'אן ביום שבת, ה-7 בספטמבר, כאשר שלושה ימים לאחר מכן היא כבר תצא למשחק הגורלי ביותר בקמפיין - בחוץ אצל רוסיה. כזכור, אמש הוחלט על אי זימונו של הקפטן יוסי בניון, שמחזיק יחד עם אריק בנאדו בשיא ההופעות בנבחרת - 94 פעמים. גוטמן יצפה בכל משחקי סוף השבוע ורק לאחר מכן יחליט לגבי זימונים נוספים לסגל - באם יהיו.