גביע הליגה: 2:4 לליברפול בהארכה

האדומים התקשו מול נוטס מהליגה ה-3. צמד לסטארידג'

פתיחת העונה הטובה של ליברפול בליגה (6 נקודות מ-6) הצליחה לבלבל גם את מיטב הפרשנים, אבל הערב (שלישי) הגיע מפגש הסיבוב השני בגביע הליגה, שהזכיר לנו במי מדובר. האדומים אירחו את נוטס קאנוטי מתחתית הליגה השלישית, אבל נזקקו להארכה כדי להכניעה אותה 2:4.

ברנדן רוג'רס העלה הרכב חזק למרות זהות היריבה, אולי כי רצה להימנע ממבוכה ואולי כי נזכר שאין לו שום מפעל אירופי שבגללו הוא צריך לחלק את העומס. זה התחיל טוב מאוד כשכבר בדקה ה-4 ראחים סטרלינג מצא את הרשת, ואילו דניאל סטארידג' המשיך להרשית ועשה 0:2 בדקה ה-29.


משם הכל החל להידרדר. ארקין הצרפתי הצליח לצמק בדקה ה-62, ו-6 דקות לסיום אנפילד נכנס להלם, כשקומבס מחק את הפיגור הכפול וכפה הארכה. ב-30 הדקות הנוספות נוטס הקטנה כבר נפלה מהרגליים, מה שאיפשר לסטארידג' להשלים צמד (105) ואפילו לג'ורדן הנדרסון לעלות על לוח התוצאות (109), מה שלא קורה יותר מדי.
 
ליברפול השלימה העפלה והאמת היא שאפשר להסתכל על התוצאה הזו בשני אופנים שונים. מצד אחד, הסקואסרים שוב עשו בושות ושמטו 0:2 ביתי מול יריבה קיקיונית שגרמה לדפיקות לב. מצד שני, הנצחון יכול לסמל גם שינוי, כי ליברפול של - בואו נגיד 10 השנים האחרונות - היתה בועטת בדלי הזה ומפסידה. אז תבחרו איזה חצי של הכוס אתם רוצים לראות.


בין התוצאות הבולטות במשחקי הערב: סנדרלנד הביסה את מילטון קיינס דונס (לשעבר ווימבלדון) 2:4; סאות'המפטון רשמה 1:5 על בארנסלי; פולהאם נזקקה לנצחון בבעיטות הכרעה מהנקודה אחרי 2:2 מול בארטון הקטנה; נוריץ' ניצחה 3:6 את בארי ו-ווסטהאם גברה 1:2 על צ'לטנהאם.