כבוד: סוזה יגריל את הבתים של הצ'מפיונס

מאמן מכבי שזכה בעבר במפעל: "הייתי מעדיף לשבת בקהל"

אופ"א עושה כבוד למאמן מכבי ת"א פאולו סוזה, ולמי ששכח: גם שחקן עבר בולט בכדורגל האירופי. הפורטוגלי זומן על ידי ההתאחדות האירופית להגריל את משחקי שלב הבתים של ליגת האלופות, כאשר ההגרלה תתקיים במונאקו ביום חמישי ה-29.8.

בדרך כלל אופ"א נוהגת לזמן למעמדים האלה שחקני עבר גדולים, שמות שנצצו על הבמה הגדולה מכולם של אירופה. סוזה כידוע זכה פעמיים בעבר בליגת האלופות כשחקן - עם יובנטוס ב-1995/96 ועם בורוסיה דורטמונד ב-1996/97. בדרך כלל אופ"א נותנת את הכבוד לאנשי כדורגל מהמדינה שתארח את הגמר ואכן, גמר האלופות השנה יתקיים ב-24 במאי בליסבון.


"זה כבוד גדול, הן מבחינה אישית והן כמאמן מכבי ת"א לקחת חלק באירוע כזה שנצפה על ידי מיליונים ברחבי העולם", אמר סוזה לאתר הרשמי של מכבי ת"א, "ברור שהייתי מעדיף לשבת בקהל ולהמתין לתוצאות ההגרלה, אך מבחינתנו הגרלת שלב הבתים של יום שישי מרגשת וחשובה לא פחות".


הנסיעה של סוזה למונאקו תמנע ממנו לשהות לצד שחקניו למשך מספר שעות, אך הצהובים יפגשו את בני יהודה רק ביום ראשון, כך שסביר להניח כי ההכנות להתמודדות לא ייפגעו. עוד לפני שייתא למונאקו, סוזה לא אהב את היכולת של שחקניו מול הפועל עכו בשבת וגער בהם: "יש כאן בעיה מנטלית, הפסקתם לשחק אחרי ה-0:2".