יש אישור: פ''ת תארח את בית''ר במושבה

ההיתר ממכבי האש הגיע. פדרו גלבאן מועמד לפתוח בהרכב

לאחר יותר משבוע של בירוקרטיה, במכבי פתח תקווה יכולים לנשום לרווחה. מכבי האש אישרו הערב (שלישי) למלאבסים לארח במושבה את בית"ר ירושלים. האישור הגיע לאחר מאמצים של המועדון ושל עיריית פ"ת.

בתוך כך, בקבוצה מאם המושבות זועמים על כך שהעירייה לא מאפשרת להם להתאמן במושבה פעם בשבוע. המלאבסים ביקשו זאת עוד בשנה שעברה כששיחקו בלאומית, אך נענו בסירוב. סמנכ"ל  החברה לפיתוח העיר, שי מיבסקי, מסר לאתר ערוץ הספורט בעניין: "אימונים באיצטדיון ערב משחק מתקיימים רק בזירה האירופית וזאת בהתאם לתקנות פיפ"א ואופ"א. עבור אימונים במהלך השבוע יש לכל קבוצה מתקן אימונים. כך זה בכל העולם וכך זה גם בישראל. שתי קבוצות שמתאמנות באמצע השבוע על כר הדשא בתוספת משחק או שניים בסופ"ש גורמות לבלאי מתקדם לדשא".

בצד המקצועי, המאמן משה סיני מקווה שהקשר מרוואן קבהא, שעבר ניתוח בתחילת הקיץ בשרירי הבטן ולא נכלל בסגל במשחק הפתיחה מול הפועל רעננה, יהיה כשיר ויוכל להיכלל בסגל למשחק מול הירושלמים ואולי אף להשתלב במשחק.


בצוות המקצועי שוקלים את האפשרות שפדרו גלבאן יפתח בהרכב, אך ההחלטה תתקבל רק בסמוך ליום המשחק ובהתאם לאימונים של השחקן, שכזכור לא עבר הכנה עם הקבוצה. דיא סבע ויובל יעקובוביץ' נעדרו מהאימון היות והם שוהים במחנה אימונים של הנבחרת הצעירה.