4 ימים לפני בית"ר, "המושבה" לא אושר

במכבי פ"ת עדיין ממתינים. כבהא אמור להיות כשיר

ארבעה ימים לפני המשחק של מכבי פ"ת מול בית"ר ירושלים שאמור להתקיים במושבה, אין לפי שעה אישור סופי לאירוח המשחק באיצטדיון בפתח תקוה. הבעיה היחידה נוגעת לאישור מכבי האש שישלים את רישיון העסק, כשגם במועדון וגם בעיריה עושים מאמצים להשיג את האישור על מנת שהמשחק יתקיים כסדרו.

"אנחנו ממתינים לאישור כיבוי אש ואנחנו פועלים לזרז את קבלתו", ציין דובר העיריה חזי חקאק. בתוך כך, בקבוצה מאם המושבות זועמים על כך שהעיריה לא מאפשרת להם להתאמן במושבה פעם בשבוע. הקבוצה ביקשה זאת עוד בשנה שעברה, אך נענתה בסירוב.


סמנכ"ל  החברה לפיתוח פ"ת, שי מייבסקי, אמר לאתר ערוץ הספורט: "אימונים באיצטדיון ערב משחק מתקיימים רק בזירה האירופאית וזאת בהתאם לתקנות פיפ"א ואופ"א - בנבחרות, ליגת האלופות והליגה האירופית. עבור אימונים במהלך השבוע יש לכל קבוצה מתקן אימונים. כך זה בכל העולם וכך זה גם בישראל. שתי קבוצות שמתאמנות באמצע השבוע על כר הדשא בתוספת משחק או שניים בסופ"ש גורמות לבלאי מתקדם של הדשא".
 
בצד המקצועי, המאמן משה סיני מקווה שהקשר מרוואן כבהא, שעבר ניתוח בתחילת הקיץ בשרירי הבטן ולא נכלל בסגל במשחק הפתיחה מול הפועל רעננה, יהיה כשיר למשחק מול הירושלמים ואולי אף להשתלב במשחק. בצוות המקצועי שוקלים את האפשרות שפדרו גלבאן יפתח, אך ההחלטה תתקבל רק בסמוך לשבת ובהתאם לאימונים של השחקן, שכזכור לא עבר הכנה עם הקבוצה. דיא סבע ויובל יעקובוביץ' נעדרו מהאימון מאחר שהם שוהים במחנה האימונים של הנבחרת הצעירה.