סכנין: אשתו של מקרייב לא רוצה לחזור

הבולגרי סיכם, זוגתו מקשה. הושגה חסות של כמיליון ש"ח

בני סכנין פתחה את העונה בצורה סבירה בהחלט מבחינתה (0:0 מול הפועל תל אביב בבלומפילד), אך היא עדיין מחפשת לחזק את הסגל. השם החם כרגע הוא זה של דימיטאר מקרייב, כאשר במועדון טוענים כי כבר הגיעו עימו לסיכום כספי. למרות זאת, כלל לא בטוח שהחלוץ הבולגרי יגיע.

מקרייב בן ה-29, ששיחק 5 עונות במועדון ספורט אשדוד בשתי קדנציות שונות, עתיד להרוויח כ-110 אלף דולרים לעונה בבני סכנין, אך נכון לרגע זה אשתו מערימה קשיים על המהלך. על פי המועדון, זוגתו של החלוץ הבולגרי לא מעוניינת לחזור להתגורר בישראל, דבר שעשוי להפיל את העסקה.


בכל מקרה, בבני סכנין יצטרכו להשיג מימון על מנת להעביר את חלוץ נבחרת בולגריה בעבר בבקרה התקציבית (יחד עם רביד גזל, פיראס מוגרבי וסאני). הבקרה דורשת מיליון שקל נוספים, עוד לפני חוזהו של מקרייב, שמוערך כאמור ב-110 דולר לעונה.


נמצא ספונסר חדש


בינתיים, חברת "טויגה", העוסקת במתן שירותי פיתוח והשמה במגזר הפיננסי ומעסיקה קרוב לאלף עובדים בישראל, תאמץ את בני סכנין בסכום של כמעט מיליון שקלים. "אנחנו מעסיקים בישראל מאות עובדים מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ. יצרנו סביבת עבודה חמה ומאתגרת שבה עובדים זה לצד זה ובהרמוניה יהודים, ערבים, עולים חדשים מבריה"מ לשעבר ומאתיופיה, כמו גם עולים מארצות שונות במערב", הסביר את המהלך מנכ"ל החברה, חיים טולדנו.


"חיפשנו לתרום לקהילה ומצאנו בסכנין פרטנרית מצוינת שמשלבת, דרך הספורט, את כל העולמות וחלקי החברה המאפיינים אותנו בישראל", המשיך המנכ"ל. "אנחנו מתכוונים להעמיד לרשות סכנין תקציב שייקל עליה לפעול העונה ונייחל להצלחתה, הצלחה שתהווה מסר ותחזק את דו-הקיום בישראל". התוספת התקציבים תקל על הקבוצה להיערך לעונה הקרובה ולהעביר שחקנים בבקרה התקציבית.


בעניין אחר, איצטדיון דוחא עדיין לא אושר סופית לקראת משחק הבית הראשון של סכנין העונה, מול הפועל עכו (שבת ב-19:00), אבל נראה כי הדבר יקרה לכל המאוחר מחר. במגרש קיימת בעיה עם עמודי התאורה, אך זה צפוי להיפתר בקרוב מאוד.