נתניה פתחה במו"מ עם ננאד מרינקוביץ'

אקס בני יהודה, שלא מרוצה בשוויץ, עשוי לחזור לישראל

מכבי נתניה פתחה במשא ומתן עם ננאד מרינקוביץ', שמעוניין לחזור לארץ. שמו של החלוץ, ששיחק בבני יהודה ועזב לסרבט ז'נבה מהליגה השוויצרית השנייה, עלה כמועמד בימים האחרונים לחזק את הקבוצה של יוסי מזרחי. המאמן מעוניין מאוד במרינקוביץ', שאמור לחזק את החוד של נתניה בדרכה חזרה לליגת העל.

"הוא שחקן שמאוד היינו רוצים לראות אצלנו ואנחנו מוכנים להשקיע הרבה מאוד על מנת לצרף אותו לשורותינו", אמר גורם במכבי נתניה שהבהיר: "כרגע ישנם ניסיונות לשכנע את מרינקוביץ' להגיע לישראל כי הוא מאוכזב בשווייץ".

בתוך כך, הבלם ליאוניד קרופניק ששמר על כושר בתקופה האחרונה לא אמור להמשיך, מאחר ועידו לוי האריך את חוזהו בעוד שלוש שנים בתמורה לקיצוץ בשכרו השנה. בנתניה בונים על עידו לוי לצידו של סביטי ליפנייה במרכז ההגנה, כשירין חסן יהיה הבלם המחליף.


הליגה הלאומית היתה אמורה להיפתח בשבת האחרונה, אך בסופו של דבר תצא לדרך רק ב-7 בספטמבר. מכבי נתניה, שירדה בסיום העונה החולפת לליגה השניה, תחל את מסעה לעבר הליגה הבכירה במשחק ביתי מול בני לוד.


על פניו, הקבוצה של יוסי מזרחי אמורה להעפיל לליגה הראשונה בלי יותר מדי קשיים אחרי שבנתה סגל מוכשר ביותר במונחים של הליגה הלאומית. ערן לוי, קובי חסן, שלו מנשה ואוהד לויטה הם בין השחקנים שהצטרפו במהלך הקיץ לקבוצה מהשרון.