הפועל ת"א: "אין מו"מ על שכטר ודמארי"

שכטר: "אם יתחילו לכלוכים, כולנו נצא מפרופורציה"

לא ככה רצו בהפועל תל אביב לפתוח את העונה. זה החל בהדחה מהליגה האירופית בשלב מוקדם והמשיך עם 0:0 מאכזב מול בני סכנין במחזור הראשון של ליגת העל. אז נכון שמדובר עדיין בחודש אוגוסט, אבל אם האדומים לא יתאפסו על עצמם במהירות, הם ימצאו את עצמם מחוץ למירוץ האליפות בשלב מוקדם ביותר.

בינתיים, בחרו האדומים להתייחס לפרסומים בנוגע למכירת שחקני התקפה ליריבות בליגת העל. מהפועל ת"א נמסרה ההודעה הבאה: "הנהלת הפועל תל אביב לא קיבלה הצעות בנוגע למכירתם של איתי שכטר ועומר דמארי, ולא ניהלה כל משא ומתן בנושא זה. שני השחקנים מהווים מרכיב חשוב ומרכזי בסגל של הקבוצה העונה, ומטרתם תהיה לעמוד ביחד עם כל השחקנים ביעדים שהציב להם הצוות המקצועי".

"אנחנו לא משחקים טוב ולא נראים טוב", הודה איתי שכטר בראיון ל-103FM, "אנחנו שולטים במשחק אבל לא מסוכנים ליד השער. במשחקים כאלה כשאתה מגיע להזדמנות או לשתיים ואתה לא כובש אז אתה מסתבך. סכנין שיחקו בצורה הגנתית והרבה זמן לא ראיתי בליגת העל קבוצה שהולכת כל כך אחורה. חשבנו שהם ישחקו יותר כדורגל מ-8 או 9 שחקנים שעומדים על ה-16 שלהם. שיחקנו צפוץ באמצע וככה גם נראינו".


"לא עשינו מספיק תנועה מאחורי ההגנה", המשיך החלוץ לנתח את המשחק, "אני לא רוצה להגיד שלא קיבלנו כדורים אבל לא הבקענו והיינו חייבים לנצח, גם אם אתה נראה פחות טוב. הם סגרו אותנו יפה והמשחק שלנו היה רק מהאמצע. נצטרך לעשות שיעורי בית טובים מאוד, זה לא סוד שאני לא נמצא בכןשר הטוב שלי, ידעתי שזה לא יקח לי שבועיים-שלושה. אני עובד מאוד קשה כדי לחזור לעניינים ובטוח שבסוף השנה, אסתכל אחורה ואדע שהייתה לי עונה טובה".


"אני לא רואה פה ששחקנים יוצאים ומדברים אחד על השני", התייחס למרקם בקבוצה. "צריך להיות נאמנים כי כדורגל זה דבר דינמי. מי שיוצא נגדי הוא אויב שלי ולא חבר, גם שהיינו אצל גוטמן בדאבל עשינו עונה חלומית אחרי פתיחה חלשה. מספידים מהר מאוד את הפועל ואני לא אבוא ואגיד עכשיו איזה טובים אנחנו".


"אנחנו מאוכזבים מהמצב, חשבנו להיראות הרבה יותר טוב", ציין שכטר, "שחזרנו לארץ ממחנה האימון איבדו את המומנטום. הראינו שם כדורגל מהיר ופתאום זה ברח לנו ואנחנו לא נראים טוב. אנחנו לא מסתירים דברים, נצטרך לשפר ולמצוא את הפתרונות. אני אמנם צעיר אבל עברתי הרבה דברים בכדורגל וזה דבר מאוד דינמי. יהיו לנו עוד ימים טובים ומקווה שכבר בשבת בשבת נראה אחרת. הקהל כועס עלינו בצדק כי עפנו מאירופה ולא הצגנו יכולת בליגה, אני בטוח שגם רן כועס. אמנם רן לא דיבר איתנו אחרי המשחק אבל אני מאמין שכבר מחר תהיה ישיבה. אם נתחיל בלכלוכים זה ייצא מהר מפרופורציה".

בקיץ נראה היה שהמאבק העונה יהיה פתוח ומשולש בראשות 3 קבוצות: מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ת"א. כרגע לפחות הדברים נראים אחרת. "אני לא בא להסתתר מאחורי הדברים. כיום, מכבי ת"א ומכבי חיפה. הן יותר חזקות ועצמתיות מאיתנו. הן יותר חזקות מהפועל תל אביב".


"הכסף שהגיע אליי זה כסף שאם לא הייתי מגיע, הוא לא היה הולך לשחקנים אחרים. גם אני ויתרתי בשביל להגיע להפועל תל אביב, ולא מצטער שהגעתי. לקחתי את ההחלטה בלב שלם וכרגע דברים לא נראים כמו שחשבתי שיראו. חדר ההלבשה שלנו מצוין ויש זרים נפלאים ואין בלאגן. ברגע שאין תוצאות, יש לחץ ויש אווירה לא טובה".


גם חברו הטוב של שכטר, גילי ורמוט, מתקשה עדיין לשחזר את היכולת מעונת הדאבל. "גילי מאוד חשוב להפועל. אם הוא היה בריא, אני חושב שהפועל הייתה נראית טוב יותר. יש לו קצת חוסר מזל ואני מקווה שהוא ייצא מזה מהר ונקבל אותו מחדש לכל העונה".


ומה הוא חושב על סוללת הכוכבים שהגיעה לחודורוב? "בכדורגל שלנו צריכים להבין שקבוצה לא בנויה רק על שלושה שחקנים. הרבה תלוי בקבוצה עצמה, גם פנטהאוז לא בונים מלמעלה". עכשיו נצטרך לראות אם המבנה שנקרא הפועל ת"א יראה בהמשך העונה כמו פנטהאוז מפואר או יהפוך לצריף דל. נחכה ונראה.