בית''ר הגישה הצעה על בראיין ג'ונס

אלי כהן רוצה את הברזילאי. כל חובות העונה שעברה שולמו

בית"ר ירושלים הגישה היום (שלישי) הצעה לסוכנו של החלוץ הברזילאי, בראיין ג'ונס. לאחר תקופת התרשמות, המאמן אלי כהן החליט כי הוא מעוניין בשירותיו של השחקן והודיע זאת לצוות הניהולי. כעת ממתינים בבית"ר לתשובה מג'ונס וסוכנו.

התקדמות גדולה בגזרת תשלום החובות של בית"ר ירושלים. הקבוצה סילקה את כל החובות לספקים מהעונה שעברה - לרבות לחברת אלדן ששימשה כספונסר הראשי של המועדון, לחברת האבטחה ולשחקני הקבוצה. עם עמית בן שושן בית"ר הגיעה להסדר לפיו התשלום יתפרש על פני ארבעה תשלומים. לאחרונה שקל בן שושן להגיש תביעה נגד המועדון בשל החוב כלפיו. בנוסף, בית"ר שילמה את כל הפרמיות לשחקנים בגין צבירת נקודות מהעונה שעברה, והועברו המשכורות לעובדי המועדון.

בית"ר ירושלים הבהירה הבוקר לניר סביליה כי ימונה למנכ"ל המועדון רק אם יסכים לוותר מראש על מחזיק תיק הספורט בעיריית ת"א. בבית"ר חוששים שסביליה, שמתמודד במסגרת רשימת הליכוד על מקום במועצת העיר ת"א וממוקם כמספר שתיים ברשימה של ארנון גלעדי, יו"ר סיעת הליכוד בעיר, יעדיף את המשרה הפוליטית על חשבון קבוצתו לשעבר.


בסביבתו של סביליה אישרו כי אכן נשלח מכתב בנושא, אבל שם בטוחים כי חלוץ העבר יוכל לשלב בין התפקידים. "כבר היו תקדימים" אמרו בסביבתו של סביליה, "אבל נראה מה יהיה".


בינתיים, בקבוצה מהבירה עובדים על חיזוק מיידי. כפי שפורסם אתמול כאן באתר, הבלם רביו אפולבי מתקרב, לאחר שבניגוד לבלם השני שעומד על הפרק, רמי מרבאל, הוא מוכן לבוא להיבחן ובעיקר לסכום אותו מציעים לו בבית"ר - 130 אלף יורו לעונה.


בבית"ר מודעים לעובדה שאפולבי לא שיחק תקופה ארוכה בגלל פציעה, ולמרות שיש לו רזומה בסושו הצרפתית ובסטנדרד ליאז' הוא הרחק משיאו. סוכנם של הבלמים, ג'וזף שפיגל, העריך כי אפולבי ינחת היום או מחר, אבל לא פסל את האפשרות שמרבאל יגיע גם כן לארץ, אם בית"ר תגיש הצעה משופרת.


חדשות טובות מכיוונו של שי חדד. בדיקה ה-MRI שעבר הקשר גילתה כי הוא לא סובל מקרע במיניסקוס, אלא רק מחבלה בסחוס, וכי הוא לא זקוק להתערבות כירורגית. חדד יוכל לשחק במחזור הקרוב מול מכבי פ"ת (20:15, אצטדיון המושבה).