קלמי סבן יחל להתאמן בהפועל עכו

אורמוש לא חותם בינתיים כי אין יכולת להעבירו בבקרה

קלמי סבן ייחל היום (שלישי) להתאמן עם הפועל עכו. המגן הימני הוותיק, ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע, יגיע לאימון של יובל נעים, שמעוניין לצרפו מתוך אמונה שהוא יכול לתרום רבות מניסיונו העשיר בכדורגל הישראלי.


סבן, שיכול לשחק גם כבלם ואף עשה זאת בעבר במדי נבחרת ישראל, שיחק בקריירה בשבע קבוצות ועבר ברוב המועדונים הגדולים בישראל. הוא החל את הקריירה במכבי נתניה, ממנה עבר ל-3 עונות בהפועל תל אביב. לאחר מכן שיחק אצל דרור קשטן בהפועל פתח תקוה וב-2005 עשה את הדרך למכבי חיפה.


לאחר עונה וזכיה באליפות, סבן חתם בסטיאווה בוקרשט הרומנית, ובקיץ שלאחר מכן חזר למועדון הבית בנתניה, וסיים עם היהלומים במקום השני בליגת העל. ב-2010 סבן חתם במכבי תל אביב, שאת מדיה לבש במשך שנתיים. בעונה שעברה, כאמור, הוא שיחק תחת אלישע לוי בהפועל ב"ש.


מקצועית, עכו עדיין מעוניינת לצרף את מירקו אורמוש, אולם נכון לעכשיו זה לא יקרה כיוון לקבוצה אין את האמצעים הכספיים כדי להעביר אותו בבקרת התקציבים. בעכו יעשו מאמץ לאשר את חוזיהם של שגיב כהן, אלירן דנין וגוליאנו ספאדי, כדי שיעמדו לרשותו של נעים במחזור הליגה הקרוב.


עכו פתחה את העונה עם הפסד 2:0 לאלופה מכבי תל אביב, שכבשה פעמיים תוך 7 דקות וסגרה עניין מוקדם. בשבת הקרובה יש לעכו עוד משחק לא פשוט, מול בני סכנין באיצטדיון דוחא. הקבוצה מהמגזר סיימה בתיקו 0:0 מול הפועל תל אביב בבלומפילד, ותחפש גם היא ניצחון בכורה העונה.