לא מתאושש: ורמוט צפוי לקבל מנוחה בב"ש

הקשר סובל שוב מכאבים בשריר, ובהפועל מעדיפים שלא לסכנו

המזל הרע לא מפסיק לרדוף אחרי גילי ורמוט. קשר הפועל תל אביב סיים את המשחק מול בני סכנין אתמול (ראשון) עם כאבים בשריר, בו חש התכווצות במהלך השבוע שעבר, והוא צפוי לקבל מנוחה במחזור הקרוב במשחק מול הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל.


בקבוצה יעדיפו שלא לסכן את ורמוט בפציעה חמורה יותר במשחק הבא, אלא אם יהיה שיפור משמעותי במצבו במהלך השבוע. המטרה היא שהקשר יחזור למשחק השלישי בעונה מול מכבי פ"ת בכושר מלא ושיוכל לשחק דקות רבות, ואולי אף יהיה כשיר לפתוח בהרכב.


כזכור, לפני המשחק מול סכנין, ורמוט מיעט להתאמן ולכן הוא לא פתח בהרכב. הקשר נכנס במקום לוקאס סאשה בדקה ה-65 ולא הצליח להביא למפנה ב-0:0 המאכזב של האדומים במחזור הראשון של העונה החדשה. ורמוט התקשה לשמור על כושר במהלך כל הקיץ וזכה לדקות מועטות במשחקים של הפועל במוקדמות הליגה האירופית.


בתוך כך, שי אבוטבול פנה לאוהדים בחשבון הפייסבוק וניסה להרגיע את אווירת התסכול "אוהדים יקרים, רק רציתי לומר לכם שהתמיכה שלכם והעידוד חשובים לנו מאוד במיוחד בתחילת העונה. אני יודע שרובכם תומכים אבל יש כאלו שכועסים ואני מבין אותם מאוד, חלק גדול מהשחקנים חדשים ואנחנו חייבים לתמוך בהם ולעודד אותם. יש לנו עונה ארוכה בדרך והמון מטרות להשיג וסבלנות היא הדבר החשוב כרגע. תודה לכולם".