המשחק בין ב"ש להפועל ת"א הוזז ל-19:30

הדרומיים ביקשו לאחר את השריקה בשבת, ונענו בחיוב

חדשות טובות להפועל באר שבע, שביקשה לאחר את שריקת הפתיחה למשחק מול הפועל תל אביב בשבת במסגרת המחזור השני. תחילה, ההתאחדות לכדורגל קבעה את פתיחת המשחק ל-18:00, אך בבירת הנגב ביקשו דחייה לאור העובדה כי מדובר בשעה שלא תאפשר לאוהדים שומרי המסורת להגיע וכן לאור החום הכבד שצפוי להיות בדרום. בהתאחדות שקלו את העניין ולבסוף נענו בחיוב לבקשה של הפועל באר שבע, והמשחק המסקרן ייצא לדרך ב-19:30.

"אלונה ברקת עשתה מאמצים אדירים לטובת אוהדי הפועל באר שבע שומרי המסורת. השעה שנקבעה לא מושלמת, אבל זה גם משהו", אמר גורם במועדון הדרומי.

הניצחון על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה יצר טירוף בקרב אוהדי הפועל באר שבע. כבר מאתמול, האוהדים התחילו להציף בטלפונים את משרדי המועדון ואת משרד הכרטיסים לונה טורס, בבקשה לרכוש כרטיסים למשחק בשבת הקרובה מול הפועל תל אביב בווסרמיל.


הבוקר מכירת הכרטיסים יצאה רשמית לדרך, כאשר הפועל ב"ש הפיקה 7,000 כרטיסים בנוסף ל-3,000 המנויים. במועדון מקווים למכור את כל הכרטיסים ובהתאם לקצב המכירה, יוציאו כמות נוספת. מלבד זאת, כ-700 כרטיסים יועברו לאוהדי הפועל ת"א בשלב ראשון, אך ההערכה היא שיגיעו 1,500 אורחים.


יציעים 2, ו-5 עד 7 יפתחו עבור אוהדי ב"ש, למרות שמלבד שער 7 לא נשארו כרטיסים רבים. גורם במועדון סיפר בסיפוק רב: "כבר הרבה זמן לא זוכרים טירוף כזה לקראת משחק. כבר מתחילת השבוע אנחנו מקבלים טלפונים מאינספור אוהדים שרוצים לרכוש כרטיס".


במישור המקצועי, אלישע לוי עדיין רוצה לחזק את הקבוצה, ויש לו התלבטות האם להביא 50/50 או חלוץ זר. המאמן מחפש שחקנים בשתי העמדות ויחליט בהתאם לאפשרויות. מלבד זאת, נזרק שמו של דודו ביטון מסטנדארד ליאז', אבל בב"ש הבינו מהגישושים שהוא לא מתלהב לחזור לארץ.


שחקן בקבוצה אמר לקראת הפועל ת"א: "אין ספק שהפועל תגיע לחוצה אחרי התיקו וההדחה מאירופה, לא יהיה משחק פשוט בכלל". ברביעי הקרוב הקבוצה תערוך הרמת כוסית לראש השנה בהשתתפות הבעלים אלונה ברקת והשחקנים.


בעניין אחר, המגן הצעיר שמעון לוגסי חצה את הכביש וחתם במכבי באר שבע.