הפועל רוצה חיזוק והקופה ריקה

התקציב רק 800 אלף שקל. חג'ג' יעמוד במילה ויפתח את הכיס?

חוסר שביעות רצון בהפועל תל אביב מה-0:0 המאכזב מול סכנין, אבל לא פאניקה. במועדון מקפידים שלא להיכנס ללחץ, ומשוכנעים שהעבודה שנעשתה הקיץ תבוא לידי ביטוי בקרוב. האדומים רואים שינוי לטובה אצל השחקנים ככל שעוברים המשחקים, אך למרות זאת חושבים על חיזוק כדי שהפועל תוכל להתמודד עם היריבות החזקות בליגה - מכבי ת"א ומכבי חיפה. הבעיה: מתוך התקציב עצמו, הפועל יכולה להשקיע רק 800 אלף ש"ח לטובת רכש, סכום שאינו מאפשר לקנות שחקנים בעלי שם.


מי שממשיך לתת את הטון בנושא הוא בעל המניות עידו חג'ג', שמנסה לצרף לקבוצה את המגן עוז ראלי מבני יהודה ואת הקשר אריק מפאנדורי הרומנית, שהדיחה את האדומים ממוקדמות הליגה האירופית, אולם מדובר בעסקאות יקרות. לגבי ראלי, הדרישה של משה דמאיו עומדת כרגע על מיליון שקלים וחצי עבור שחרורו, כאשר עלות שכרו מוערכת בכ-150 אלף דולר נוספים (עלות כולתת של יותר מ-2 מילון שקלים). אפשרות נוספת שנבדקה בהפועל היא רכישת מחצית מכרטיסו של ראלי בכ-600 אלף ש"ח, אך בקבוצה אומרים כי בנוסף לקשיים הכלכליים, דמאיו עדיין מתלבט אם לשחררו, במיוחד לאור מחאת אוהדי בני יהודה בנושא.


גם ליאור לוי מקרית שמונה עדיין מהווה אופציה לחיזוק, וייתכן כי הפועל תל אביב בסופו של דבר תנסה לסכם עימו ועם קרית שמונה. מאחר שהעלויות של לוי נמוכות בהרבה מאלה של ראלי. פאנדורי דורשת מיליון יורו עבור אריק, ובהפועל ת"א מעריכים שאחרי מו"מ העסקה יכולה להיסגר על כ-700 אלף יורו, לא כולל כמובן את שכרו. המשמעות: חג'ג' ייאלץ לממן בעצמו, וכמעט ללא עזרה מהמועדון, את העסקאות הללו. נראה שבנקודה זו ייחבנו הצהרותיו של איש הנדל"ן, לפיהן הוא מתכוון לחזק משמעותית את הקבוצה.

"ידענו שיהיה משחק קשה, במיוחד כי סכנין שיחקה מאוד הגנתי", אמר ברנקו איליץ', "לא היה לנו את הנשק להבקיע. במחצית השניה היה קשה יותר כי הם הלכו אפילו יותר אחורה. לא היה לנו מזל, למרות שהגענו למצבים טובים. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה. אני מבין את האוהדים. הם כועסים כי הם רוצים שננצח בגלל שאנחנו הפועל, אבל הם גם עוזרים לנו מאוד ותודה על התמיכה".

במחזור הבא הפועל ת"א תצא למשחק חוץ קשה מול הפועל ב"ש בווסרמיל. "השחקנים רגילים ללחץ, לי אין בעיה עם לחץ", אמר איליץ', "אנחנו צריכים להמשיך להיות יחד. אני יכול להגיד דברים רק דברים טובים על כל השחקנים, כולם רצו לנצח אבל לא היה לנו מזל. צריך לשכוח מזה, גם ההדחה מאירופה מאחורינו ואנחנו צריכים לנסות לנצח במשחק הבא".


"אנחנו עובדים קשה מאוד עם המאמן ונעשה הכל כדי לתקן את זה במשחק הבא. טוב לי בישראל, במיוחד עם חבריי לקבוצה, יש כאן אנשים טובים מאוד", הוסיף הבלם, "אני עדיין לא יכול להגיד יותר מדי על הליגה הישראלית כי שיחקתי משחק אחד. בשנה שעברה שיחקתי בהרבה משחקים דומים בקפריסין ואם אתה לא מבקיע במחצית הראשונה קשה מאוד אחר כך כי הולכים אחורה. צריך להבקיע שערים מהירים כדי שיהיה קל יותר במשחק".