4,000 מנויים כבר נמכרו לליגה האירופית

אוהדי מכבי ת"א בטירוף למרות שעוד לא נקבעו היריבות

"קבוצה שמכוונת לאליפות חייבת סגל רחב של שחקנים טובים. מי שיהיה טוב באימונים ישחק, אז אין צורך להתלונן". זה המסר שהעבירו היום (שני) במכבי תל אביב לנוכח הביקורות על הסגל הרחב, והשארתם של יואב זיו, עמרי בן הרוש ומושיקו לוגסי המאוכזבים מחוץ לסגל ב-0:2 בשבת על הפועל עכו.


במחזור הקרוב גם עמרי אלטמן, שנמצא בשבועיים האחרונים בטירונות, אמור לחזור לעניינים. המשמעות היא שהסגל יהיה אפילו צפוף יותר ופאולו סוזה ייאלץ להחליט על עוד שחקן שיעלה ליציע.


במכבי יחזרו היום לאימונים אחרי יום חופש. במועדון הבהירו כי בינואר ייתכן ויעשו שינויים ושחקנים שלא יזכו לדקות משחק משמעותיות יקבלו אישור לחפש קבוצה. במועדון יציעו ללוגסי להאריך את חוזהו שנגמר הקיץ ורק אם יסכים הוא עשוי להיות מושאל.


"יכולנו לוותר על לוגסי השנה והיו לא מעט הצעות עליו, אבל החלטנו שיישאר כי הוא יכול לתרום לנו", אמרו בצהובים. אגב, שחקנים במכבי חושבים כי לוגסי טוב יותר מקשר הרכש ניקולה מיטרוביץ', אך מודעים לעובדה שהסרבי הוא היחיד שהביא המאמן פאולו סוזה ושהוא יקבל ממנו קרדיט לפני שחקנים אחרים.


בתוך כך , מסתמנת פשרה בגזרה מול רועי קהת. השחקן יפדה את כרטיסו ב-150 אלף שקלים, לאחר שהקשר הצעיר תבע ממכבי פיצוי על סך 400 אלף שקלים שמגיעים לו לטענתו כמענק שחרור. קהת החל להתאמן במכבי יבנה מהליגה הלאומית וקרוב לסיכום בקבוצה. עמירן שקלים ומכבי בדרך לוועדה למעמד השחקן. המגן השמאלי ששייך למכבי, מעוניין להפוך לשחקן חופשי אך פרקליטו, עו"ד יוסי גייר, טרם הגיע להסכמה בנושא עם הצהובים.

בנושא אחר, לא פחות מ-4,000 מיני-מנויים כבר נרכשו למשחקי הבית בשלב הבתים של הליגה האירופית. בימים האחרונים מתבצעת מכירה אך ורק למנויים הקבועים ואלה יכולים להבטיח את מקומם באצטדיון. ביום שישי, תחל כאמור המכירה לקהל הרחב.