חן עזריאל תובע 870 אלף ש"ח ממכבי חיפה

החלוץ דורש מהקבוצה פיצוי בגובה משכורתו. אנדלובו מאוכזב

פחות מהדרך, הרבה יותר מהתוצאה. כך מתייחסים הבוקר (שני) במכבי חיפה לניצחון 1:3 על קרית שמונה אמש בקרית אליעזר, בפתיחת העונה של הירוקים בליגת העל. עזרא, תורג'מן ובוקולי כבשו לזכות הקבוצה של אריק בנאדו, שבדרך עבדה קשה מאוד מול היריבה הלא פשוטה, שגם איזנה זמנית במהלך המחצית הראשונה.

במחזור הבא מכבי חיפה תפגוש את מ.ס אשדוד, אבל החל מהיום מירב המחשבות והמאמצים יופנו ליום חמישי, לגומלין מול אסטרה בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. ה-0:2 במשחק הראשון אמור להספיק לירוקים כדי לתפוס את הטיסה לשלב הבא, אבל בקבוצה כבר מתחילים להרגיש את העומס.

"אנחנו מרגישים את העייפות", הסביר אחד משחקני מכבי חיפה, "היה לנו קשה לשמור על קצב אחיד. נצטרך לבוא ולתת את הכל ביום חמישי. זו מטרה מאוד חשובה מבחינתינו, כי אנחנו לא רוצים לפספס את שלב הבתים". הבוקר שוחח בנאדו עם שחקניו ואמר להם: "אתם צריכים להבין שלא כל משחק יהיה קל וצריך להעריך את המשחקים הקשים שמנצחים אותם. ק"ש קבוצה טובה, אהבתי את הנחישות שלכם אבל פחות את החלק השני של המחצית הראשונה. בדקות שיש נפילה חייבים להיות תמיד מתורגלים ולדעת מה לעשות, אחרת יהיה לנו מאוד קשה".


גוסטבו בוקולי הוותיק, שכבש אתמול את השער השלישי אחרי שנכנס כמחליף במוקמו של שמעון אבוחצירה, זכה לשבחים על יכולתו ואחרי המשחק גם קיבל חיבוק חם מהנשיא יעקב שחר. לבוקולי בן ה-35 הספיקו 18 דקות על המגרש כדי להזכיר את ימיו הגדולים. חטיפה, חיתוך מהיר ובעיטה חדה לרשת. שבחים קיבלו גם חן עזרא, שכבש שער נפלא כבר בפתיחה, ואלון תורג'מן.


טוואטחה עדיין לא כשיר


טלאב טוואטחה עדיין בספק למשחק הגומלין מול אסטרה ביום חמישי ברומניה. המגן השמאלי ממשיך לסבול מכאבים ברגלו, ואם לא יוכל לשחק שמואל שיימן ימשיך לפתוח על חשבונו באגף. איל משומר חטף אתמול מכה חזקה, אבל הוא יהיה כשיר בזמן עד למשחק. אגב, מרבית הקהל אמש עודד את משומר, לאחר שזה זכה לשריקות בוז במשחק מול אסטרה.

מאימון הבוקר נעדרו דינו אנדלובו ואנדריי פילאבסקי, שהלכו להסדיר את הוויזות שלהם לקראת הנסיעה לרומניה. לאחר מכן השניים התאמנו בנפרד. אייל גולסה ערך סיבובי ריצה בלבד בשל הפציעה במפשעה, והוא ככל הנראה לא יהיה כשיר לחמישי. גולסה מחזיק ככל הנראה בהצעה מקבוצה אחרת, אולם אם לא יעזוב עד סוף השבוע, הוא צפוי לשבת עם הירוקים למו"מ על חוזה חדש.


במכבי חיפה ינסו לקדם בימים הקרובים את עזיבתם של חן עזריאל וסינטיהו סולליך, שמבוקשים בבית"ר ירושלים. באשדוד מאוד רוצים לראות את וויאם עמאשה חותם בקבוצה, ומפעילים לחץ גדול על השחקן להגיע דרומה.


מי שקיווה לקבל דקות משחק אחרי שחזר מפציעה, אבל התאכזב להישאר על הספסל הוא דינו אנדלובו. השחקן הדרום אפריקאי כתב בחשבון הטוויטר שלו: "היה לי ערב קשה. אני אשמור את הכל לעצמי עד שיגיע הרגע הנכון".


עזריאל תובע 870 אלף שקלים ממכבי חיפה
בנושא אחר, חן עזריאל הגיע תביעת בוררות נגד מכבי חיפה, ובו דרישה לתשלום פיצוי בגובה 870 אלף שקל, שמהווים את משכורתו בעונה הקרובה. עזריאל טוען גם שלא שולמה לו משכורת חודש יוני, ובנוסף כי חויב במפתיע על אחזקת רכב. יתרה מזאת, עו"ד הדין של השחקן, צ'רלי בוזגלו, גורס כי נגרמה פגיעה מקצועית בו ושנמנעה השאלתו לקבוצה אחרת.


כזכור, החלוץ שהגיע לקרית אליעזר לפני שנתיים ולא הרשים, הושאל בעונה החולפת לבית"ר ירושלים. הוא רצה לעבור גם בעונה הקרובה לירושלמים, אבל המהלך לא יצא אל הפועל בשבועות האחרונים, כטשר הוא מקווה שהמצב ייפתר בהקדם. במכבי חיפה הגיבו בקצרה: "את דברנו נמסור בבוררות".